🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10873.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل با نظرسنجی‌های کارمندان درباره تساوی حقوق مقابله می‌کند

گروهی از کارمندان اپل مشغول انجام نظرسنجی‌هایی درباره نظر همتایان خود پیرامون شیوه جدید حضور در دفاتر و تساوی حقوق و دستمزد بودند. ولی حالا برخی از آن‌ها می‌گویند مدیران اپل به مقابله با این ...

گروهی از کارمندان اپل مشغول انجام نظرسنجی‌هایی درباره نظر همتایان خود پیرامون شیوه جدید حضور در دفاتر و تساوی حقوق و دستمزد بودند. ولی حالا برخی از آن‌ها می‌گویند مدیران اپل به مقابله با این اقدامات پرداخته و کارمندان را از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - برگزاری نظرسنجی‌های بیشتر منع کرده‌اند.

بر اساس گزارش جدید وب‌سایت ورج، اگرچه - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - اپل می‌گوید که مشکلی از بابت حقوق نامساوی وجود ندارد، ولی تاکنون حداقل سه نظرسنجی داخلی را در این زمینه از دسترس خارج کرده است. کارمندان با برگزاری این نظرسنجی‌ها قصد داشتند - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - با کسب اطلاع از همکاران - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - خودشان متوجه شوند که تساوی حقوق در اپل رعایت می‌شود یا خیر.

اپل می‌گوید یکی از نظرسنجی‌ها را به خاطر گردآوری اطلاعات حقوق، نژاد، قومیت، جنسیت و ناتوانی‌های جسمانی متوقف کرده است. چندی قبل از گروه دیگری از کارمندان خواسته شد تا نظرسنجی مشابهی را به خاطر داشتن - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - سوالی درباره جنسیت متوقف کنند. این گروه در ادامه سوال جنسیت را از نظرسنجی خود حذف کرد، اما اپل همچنان به حذف این نظرسنجی پرداخت چون مدعی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - بود که یک اکانت شرکتی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - آن را برگزار کرده است.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان

به دنبال این اتفاقات، اپل در یادداشتی به کارمندان اعلام کرد که برگزاری هرگونه نظرسنجی برای گردآوری اطلاعات ممنوع است. نظرسنجی‌ها نباید بدون طی پروسه‌های معمول چنین داده‌های قابل تشخیصی را از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - کارمندان جمع کنند. پرسیدن هر سوالی به جز در رابطه با کشور یا منطقه محل سکونت مجاز نیست. نظرسنجی‌ها نمی‌توانند درباره آدرس منزل، جمعیت‌شناسی، سلامتی یا تنوع نیروی انسانی اطلاعات گردآوری کنند.

از سوی دیگر، چندین وکیل کارگری متذکر شده‌اند که اپل احتمالا با این کار قوانین حمایت از کارگران را زیر پا گذاشته است. آن‌ها معتقدند که این نظرسنجی می‌تواند نوعی سازمان‌دهی کارگری باشد و نیروی کار حق دارد که بر اساس قوانین آمریکا در خصوص حقوق و دستمزدش اطلاعات کسب کند.

«شر اسکارلت»، مهندس اپل می‌گوید هیچ‌کس نمی‌خواهد این شرکت را به وجود شکاف حقوقی بر اثر جنسیت یا عواملی از این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - دست - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر شاندیز استان خراسان - متهم کند، ولی اقدامات مقامات کوپرتینونشین در مقابله با نظرسنجی‌ها شک‌برانگیز است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone