🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10874.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نمایندگان مجلس به لغو رسیدگی به طرح صیانت طبق اصل ۸۵ قانون اساسی رأی دادند [به‌روزرسانی: تصویب نشد]

به‌روزرسانی: علیرغم رأی مثبت نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی مبنی بر لغو اصل هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت، با رأی‌گیری مجدد در جلسه علنی به منظور تصویب این موضوع، این اتفاق نیفتاد و اکثریت ...

به‌روزرسانی: علیرغم رأی مثبت نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی مبنی بر لغو اصل هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت، با رأی‌گیری مجدد در جلسه علنی به منظور تصویب این موضوع، این اتفاق نیفتاد و اکثریت نمایندگان به باقی ماندن بررسی طرح صیانت طبق اصل 85 قانون اساسی رأی مثبت دادند.

نمایندگان مجلس به لغو رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران طبق - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان - اصل 85 قانون اساسی در جلسه غیر علنی رأی مثبت دادند. این موضوع ساعاتی پیش با 144 رأی موافق و 111 رأی مخالف در مجلس اتفاق افتاد.

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس در مورد لغو رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌ مجازی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان - و ساماندهی پیام‌رسان‌های‌اجتماعی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان - دستورکار جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس بود.

در جلسه غیرعلنی امروز مجلس - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان - رأی‌گیری برای لغو این طرح به صورت استمزاجی صورت گرفت و نمایندگان با آن موافقت کردند. این در حالی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان - است که پیش از این نمایندگان با بررسی این طرح به صورت اصل ۸۵، یعنی در یک کمیسیون مشترک به جای صحن علنی موافقت کرده بودند که با این رأی استمزاجی نظر خود را پس گرفتند. در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان - این جلسه 65نفر در موافقت و 65نفر در مخالفت لغو بررسی طرح صیانت ثبت نام کرده بودند. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان - در پایان جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان با 144 رأی موافق و 111 رأی مخالف با لغو بررسی این طرح طبق اصل 85 قانون اساسی موافقت کردند.

شش مرداد نمایندگان مجلس رای به بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی دادند. - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان - طبق این قانون، یک طرح در کمیسیون تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و می‌تواند به‌صورت آزمایشی برای چند سال اجرا شود.

لازم به ذکر است - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان - که طی روزهای گذشته رئیس کمیته اقتصادی مجلس خبر از اعطای نامه‌ای با امضای ۲۰ نماینده مجلس برای - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر سیاهکل استان گیلان - بررسی لغو طرح صیانت از کاربران بر اساس اصل ۸۵ خبر داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone