🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10850.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شفاف‌سازی انجمن واردکنندگان موبایل: گمرک مانع نیست؛ برای افزایش قیمت صرفا هشدار دادیم

سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل با بیان این که گمرک هیچ نقشی در محدودیت اعمال شده برای واردات برخی از گوشی‌های پرمصرف ندارد می‌گوید ما در بیانیه خود نسبت به تاثیر این ممنوعیت از سوی رگولاتوری ...

سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل با بیان این که گمرک هیچ نقشی در محدودیت اعمال شده برای واردات برخی از گوشی‌های پرمصرف ندارد می‌گوید ما در بیانیه خود نسبت به تاثیر این ممنوعیت از سوی رگولاتوری بر روی بازار و کمبود گوشی هشدار دادیم و پیش‌بینی کردیم ادامه یافتن این موضوع منجر به برهم خوردن نظم بازار و افزایش قیمت احتمالی خواهد شد.

نزدیک به یک ماه است که بحث ممنوعیت واردات برخی مدل‌های پرتقاضای گوشی از جمله شیائومی به دلیل عدم اتصال به شماره‌های اضطراری کشور اعلام شده است. انجمن واردکنندگان موبایل نیز در این زمینه با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - انتشار بیانیه‌هایی ضمن ارائه راه‌حل‌هایی برای رفع این مشکل، نسبت به تاثیر این تصمیم بر بازار هشدار داده بود.

سخنگوی گمرک نیز هفته گذشته اعلام کرد ابلاغیه‌ای برای ممنوعیت واردات برخی گوشی‌ها به دست این سازمان نرسیده و اعتقاد داشت طرح مطالبی با عنوان عدم واردات یا کاهش آن نمی‌تواند بهانه‌ای برای گران فروشی گوشی باشد.

اما - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - «محمدرضا عالیان»، سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - تبلت و لوازم جانبی در گفتگو با دیجیاتو، مصاحبه سخنگوی گمرک را ناشی از سوء برداشت دانست و گفت: «به نظر می‌رسد گمرک از آن چه که ما در رسانه‌ها اعلام کردیم برداشت اشتباهی داشته است. زیرا بارها تاکید کردیم محدودیت از سوی گمرک اعمال نشده بلکه به استانداردهای سازمان تنظیم مقررات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - باز می‌گردد.»

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان

او با اشاره به قانون واردات کشور می‌گوید هر تلفن همراهی که قرار است - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - به کشور وارد شود بایستی یک سری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - استانداردها را داشته باشد که یکی از آن‌ها امکان برقراری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - تماس اضطراری با سیم کارت و بدون سیم کارت است.

به گفته عالیان اکنون برخی از گوشی‌های پرفروش شیائومی که سهم بالایی از فروش موبایل در کشور را دارند در کنار چند مدل از برندهای نوکیا، ریلمی، دوجی و کت این استاندارد را نداشته و رگولاتوری مانع ورود آن‌ها به کشور شده است:

«سازمان تنظیم مقررات به شرکت‌های وارد کننده اعلام کرده است که این گوشی‌ها از لحاظ برقرای تماس اضطراری با مشکل مواجه است و تا زمان برطرف شدن آن، تاییدیه ترخیص - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - برای گمرک - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - صادر نخواهد شد.»

وی همین موضوع را عامل ایجاد شائبه برای گمرک دانسته و به دیجیاتو می‌گوید گمرک طبق آیین نامه و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - مقررات برای ترخیص کالا، بایستی از سازمان‌های تخصصی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - تاییدیه بگیرد و اکنون به تاییدیه رگولاتوری برای تایید تست رادیویی گوشی‌ها نیاز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - است.

مشکل جدی در بازار موبایل با خودتحریمی

عالیان با تاکید بر این که انجمن واردکنندگان موبایل از ابتدای سال بارها اعلام کرده تعداد زیادی گوشی وارد کشور شده است، می‌گوید طی 4 ماه گذشته نه تنها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - کمبود کالا نداشتیم بلکه گاهی قیمت گوشی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - وارداتی هم قیمت با کشور مبدا (امارات) بوده است: «ما این پیام را به مردم رساندیم که الان موبایل در بهترین قیمت بوده که ناشی از ورود بسیار تلفن همراه به کشور - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - و رقابتی شدن بازار بوده است.»

سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل در ادامه به گزارش همتا و آمار مصرفی گوشی در کشور اشاره کرده و به دیجیاتو - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - می‌گوید تنها 600 هزار دستگاه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - شیائومی در بازار وجود دارد که تنها پاسخگوی 3 تا 4 هفته از نیاز بازار است.

او معتقد است - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - خود تحریمی صورت گرفته برای واردات گوشی شیائومی با توجه به سهم 40درصدی آن از بازار، در کنار کمبود گوشی‌های سامسونگ در امارات باعث خواهد شد بازار موبایل در آینده با مشکل جدی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - رو به رو شود از همین روی برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - پیشگیری از وقوع بحران هشدار می‌دهیم.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان

عالیان تاکید دارد واردکننده‌ها نه تنها از گرانی موبایل خوشحال نخواهند شد بلکه با توجه به قدرت خرید پایین مردم و عدم چرخش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - چرخه اقتصادی به ضرر آن‌ها نیز خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر این که آیا این هشدارها باعث پیش دستی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - و گران فروشی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - توسط فروشندگان موبایل خواهد شد یا نه، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - گفت:

«همواره فضای روانی و هیجانی که در بازار به وقوع می‌پیوندد باعث تغییرات قیمت می‌شود. فروشندگان تمایل کمتری برای فروش داشته زیرا معتقدند در آینده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - می‌توانند با مبلغ بالاتری گوشی را به فروش برسانند. اما در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - حال حاضر که هنوز موبایل به اندازه کافی به بازار تزریق می‌شود این تب و تاب کمتر شده و تاثیری روی قیمت‌ها نمی‌گذارد.»

به اعتقاد عالیان زمانی قیمت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - گوشی افزایش خواهد یافت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - که زنجیره تامین با مشکل مواجه شده و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - امکان پاسخ به تقاضای بازار وجود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - نداشته باشد.

اقدامات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - انجمن برای حل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - مشکل

او در ادامه با بیان این که ارائه آپدیت توسط سازنده گوشی برای حل این مشکل زمان‌بر بوده به سایر اقدامات انجام شده از سوی انجمن واردکنندگان موبایل برای حل این محدودیت اشاره کرده و می‌گوید با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - همکاری رگولاتوری، تبادل فنی بین انجمن و رگولاتور برای رفع مشکل تماس‌های اضطراری صورت گرفته اما به علت زمان‌بر بودن و ایجاد لگ در شبکه، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - چنین چیزی میسر نیست.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان

به گفته عالیان با تست‌هایی که اپراتورها انجام داده‌اند، پس از شماره‌گیری 110، 115 یا 125 هر عدد، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - ستاره یا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - مربع گذاشته شود، تماس برقرار خواهد شد. او این اثربخشی این راه‌حل را ملزم به اطلاع رسانی دانسته و قرار است همتا با ارسال پیامک به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - دارندگان این مدل از گوشی‌ها و واردکنندگان با درج توضیحات روی جعبه جهت این مهم اقدام نمایند.

سخنگوی انجمن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - واردکنندگان موبایل با بیان این که در تلاش هستیم تا این مشکل هر چه سریع‌تر رفع شود به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - دیجیاتو می‌گوید پیش از اعلام رگولاتوری مبنی بر ممنوعیت واردات این - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - مدل گوشی‌ها، حدود 150هزار موبایل وارد گمرک شده است که در انتظار صدور اجازه ترخیص توسط رگولاتوری هستند.

 اگرچه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - این تعداد گوشی تنها پاسخگوی نیاز یک هفته بازار خواهد بود اما به گفته عالیان، مدیرکل دفترخدمات بازرگانی وزارت صمت با توجه به عضویت در ستاد تنظیم بازار به خوبی روی بازار تلفن همراه اشراف داشته و وعده داده تا این هفته از طریق ستاد تنظیم بازار، اجازه ترخیص 150هزار گوشی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر آوج استان زنجان - مانده در گمرک توسط سازمان تنظیم مقررات صادر شود.

همچنین انجمن با کمیته راهبری تلفن همراه با حضور تمامی ذینفعان دولتی اعم از نمایندگان وزارت صمت و ارتباطات تشکیل جلسه داده و به بیان دغدغه‌هایش پرداخته است. به این امید که مشکل واردات این گوشی‌های پر مصرف در آینده‌ای نزدیک حل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نارگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب تعمیرگاه شما آیا طالقانی آوج تعمیرات داره
پاسخ: بله در طالقانی شهر آوج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone