🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10879.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا از کارت گرافیک RTX A2000 برای ورک‌استیشن‌ها رونمایی کرد

انویدیا علاوه بر گیمرها، برای کاربران حرفه‌ای و ورک‌استیشن‌ها هم کارت گرافیک تولید می‌کند و حالا جدیدترین محصولش، گروه دوم را هدف قرار داده. این کمپانی کارت گرافیک RTX A2000 را معرفی کرده که از ...

انویدیا علاوه بر گیمرها، برای کاربران حرفه‌ای و ورک‌استیشن‌ها هم کارت گرافیک تولید می‌کند و حالا جدیدترین محصولش، گروه دوم را هدف قرار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان - داده. این کمپانی کارت گرافیک RTX A2000 - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان - را معرفی کرده که از قابلیت‌های هوش مصنوعی و رهگیری پرتو بهره می‌برد.

RTX A2000 جدیدترین کارت گرافیک سری A انویدیا به حساب می‌آید که قدرتی برابر ۸ ترافلاپس دارد. این کارت گرافیک به ۳۳۲۸ هسته کودا و ۶ گیگابایت حافظه اختصاصی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان - GDDR6 با ECC مجهز شده - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان - و فرکانس آن به ۶۰۰۱ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان - مگاهرتز می‌رسد. بطور تئوری، این کارت گرافیک مشابه گرافیک مخصوص لپ‌تاپ RTX 3050 است. مصرف انرژی جدیدترین محصول انویدیا به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان - ۷۰ وات می‌رسد، بنابراین بسیار بهینه است.

کارت گرافیک RTX A2000 مبتنی بر جدیدترین معماری انویدیا یعنی Ampere است و در نرم‌افزارهای مدلسازی سه بعدی و رندرگیری مانند بلندر و Autodesk 3ds Max عملکرد بالایی از خودش نشان دهد. انویدیا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان - در این محصولش از نسل دوم هسته‌های RT و نسل سوم هسته‌های تنسور برای ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کرده و همچنین از PCIe 4 پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان

این کارت گرافیک کامپکت از یک فن برای خنک‌سازی بهره می‌برد و در بخش پشتی‌اش ۴ پورت دیسپلی‌پورت ۱.۴ به چشم می‌خورد. بنابراین ورک‌استیشن‌های مجهز به آن می‌توانند به راحتی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان - از چندین مانتیور استفاده کنند.

انویدیا با طراحی این کارت گرافیک، می‌خواهد طراحانی که بخاطر شیوع کرونا مجبورند از خانه کار کنند، به یک محصول - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان - کوچک اما قدرتمند دست پیدا کنند که در کیس‌های مختلف قابل استفاده باشد. این کارت گرافیک ابعادی برابر ۲.۷ در ۶.۶ اینچ دارد و اندازه کلی‌اش تقریبا نصف کارت گرافیک RTX 3090 است.

انویدیا با شرکت‌های مختلفی مانند ایسوس، دل، اچ‌پی و لنوو کار می‌کند تا آن را در ورک‌استیشن‌های خود استفاده کنند. این کارت گرافیک ۴۵۰ دلاری از ماه اکتبر توسط شرکای انویدیا وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود تا آن زمان، این کمپانی جزئیات بیشتری درباره این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر املش استان گیلان - محصولش در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone