🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10870.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده رایزن 3 5300G شرکت AMD با اورکلاک تا ۵.۵ گیگاهرتز رکوردشکنی کرد

APU رایزن 3 5300G هنوز بطور پردازنده‌ای جدا از سیستم وارد بازار نشده، اما یک منبع معروف و معتبر در کره جنوبی به نام Safedisk توانسته اطلاعاتی را درباره قدرت اورکلاک این منتشر کند و ...

APU رایزن 3 5300G هنوز بطور پردازنده‌ای جدا از سیستم وارد بازار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - نشده، اما یک منبع معروف و معتبر در کره جنوبی به نام Safedisk توانسته اطلاعاتی را درباره قدرت اورکلاک این منتشر کند و چند رکورد جهانی را در حوزه پردازنده‌های چهار هسته‌ای بشکند.

عرضه APUهای دسکتاپ رایزن 5000G موفقیت‌های زیادی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - را در بازار به دنبال داشته. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - ولی نکته جالب درباره رایزن 3 5400G وجود قابلیت‌های اورکلاک و قیمت بین ۱۱۰ تا ۱۳۰ دلاری آن است. این پردازنده در کنار Vega iGPU می‌تواند بهترین گزینه اقتصادی برای پی‌سی گیمرهایی باشد که نمی‌خواهند پول زیادی صرف کنند.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان

در گزارش امروز از یک سخت‌افزار آزمایشی با رایزن 3 5300G به همراه مادربرد ایسوس ROG Crusshair VII Extreme و ۱۶ گیگابایت رم - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - G.Skill Ripjaws V DDR4-2066 استفاده شده. در نهایت این پردازنده توانسته به سرعت کلاک ۵.۵۲ گیگاهرتز دست پیدا کند. این رقم شاید سریع‌ترین سرعت فرکانس میان APUهای رایزن 5000G نباشد، ولی باعث دستیابی به بالاترین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - نتایج در چند بنچمارک شده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان

پردازنده رایزن در بنچمارک Y-Cruncher به زمان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - ۵۳ ثانیه و ۶۸۱ میلی‌ثانیه دست یافته که خیلی سریع‌تر از Core i7-7740X است. Core i7-7740X قبلا سریع‌ترین پردازنده چهارهسته‌ای بازار بود و سرعت اورکلاک آن به ۶.۴ گیگاهرتز می‌رسید. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - رایزن 3 5300G در بنچمارک گیک‌بنچ هم امتیاز ۳۲,۲۰۰ را به دست آورده که ۲ درصد سریع‌تر از رکورد قبلی است. این پردازنده در بنچمارک GPUPU 1B هم موفق به ثبت زمان ۲ دقیقه و ۲ ثانیه و ۶۵۱ میلی‌ثانیه شده که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - یک دقیقه از Core i7-7740X - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - سریع‌تر است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان

پیش‌تر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - دیده بودیم که AMD - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - رایزن 3 5300G با استفاده از سیستم خنک‌سازی LN2 به سرعت اورکلاک ۵.۶ گیگاهرتز دست یافته بود اما بنچمارک‌های امروز نشان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - می‌دهند که پردازنده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر سقز استان کردستان - AMD قدرت بسیار بالایی دارد و به یکی از بازیگران اصلی بازار بدل خواهد شد. اگر این محصول در بازار محصولات DIY عرضه شود، مصرف‌کنندگان و طرفداران اورکلاک به راحتی می‌توانند از حداکثر قدرت آن استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone