🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31131.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ چگونه موفق به تولید نمایشگر ویژه برای گوشی تاشو شده است

جالب ترین سوالی که در مورد گوشی تاشوی جدید سامسونگ می توان پرسید چیست؟ قیمت؟ یا مشخصات؟ هیچ کدام؛ بلکه این موضوع که کره ای ها چگونه توانسته اند نمایشگر تاشو بسازند به گونه ای ...

جالب ترین سوالی که در مورد گوشی تاشوی جدید سامسونگ می توان پرسید چیست؟ قیمت؟ یا مشخصات؟ هیچ کدام؛ بلکه این موضوع که کره ای ها چگونه توانسته اند نمایشگر تاشو بسازند به گونه ای که با تا شدن نشکند؟

سامسونگ در هفته گذشته از نمونه اولیه گوشی هوشمند تاشو خود رونمایی کرده بود و البته اطلاعات چندان زیادی از این گوشی منتشر نکرد. گوشی جدید نمایشگری 7.3 اینچی دارد که با تا شدن شکل یک موبایل را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به خود می گیرد. سامسونگ اشاره کرده که این گوشی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از رابط کاربری جدید One UI بهره می برد و تولید انبوه نمایشگر اینفینیتی فلکس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قرار است در ماه های آتی آغاز شود.

بر اساس - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اطلاعاتی که منابع کره ای فاش کرده اند سامسونگ - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به این منظور با شرکت ژاپنی «Sumitomo Chemical» همکاری کرده تا نمایشگر گوشی لوکس خود را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تولید کند. در تولید نمایشگر از بخش لمسی پلی آمید شفاف استفاده شده که می تواند بارها و بارها بدون ایجاد تغییری در ظاهر خم شود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل
طرح مفهومی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ

این لایه به یک پنل اولد انعطاف پذیر وصل شده و در عین حال از چسب انعطاف پذیری و فوق العاده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با دوام - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - استفاده شده؛ چسبی که سامسونگ برای سال - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ها در حال توسعه آن بوده است.

این مجموعه امکان خم شدن نمایشگر از وسط را می دهد و البته در حین خم  شدن میانه نمایشگر کمی کش می آید. چسب مورد استفاده «لایه نازک چسب شفاف» (OCA) نام دارد و می تواند هزاران بار خم شود و همچنان ابعاد و شکل خود را حفظ کند.

گفته شده  که شرکت «Nichido Denko» یکی دیگر از تأمین کننده - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - های ژاپنی است که لایه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نازک برای نمایشگرهای تا شونده را تولید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می کند. به این ترتیب به نظر می رسد فناوری های ژاپنی زیادی در گوشی جدید شرکت کره ای برای نمایشگر اینفینیتی فلکس به کار رفته اند.

البته سامسونگ اولین شرکتی نبود که گوشی با نمایشگر تاشو معرفی کرده بود. کمی قبل تر فلکس پای به عنوان نخستین گوشی تجاری دنیا با نمایشگر تاشو معرفی شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone