🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31139.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

منفجر شدن یک آیفون 10 هنگام به‌روزرسانی به iOS 12.1

فردی که در ایالت واشنگتن آمریکا زندگی می‌کند هفته گذشته توییت کرد که آیفون 10 او پس از آپدیت شدن به iOS 12.1 منفجر شده است. او که محمد راحل نام دارد می‌گوید آیفونش در ...

فردی که در ایالت واشنگتن آمریکا زندگی می‌کند هفته گذشته توییت کرد که آیفون 10 - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - او پس از آپدیت شدن به iOS 12.1 منفجر شده است.

او که محمد راحل نام دارد می‌گوید آیفونش در حال انجام پروسه آپدیت شدن به جدیدترین نسخه iOS بوده که ناگهان یک دود تیره از آن به بیرون خارج شده است. بعد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - از آن و هنگامی که مراحل به‌روزرسانی کامل شدند، آیفون نیز آتش گرفته است. جالب است بدانید که این مشتری بخت برگشته می‌گوید که برای انجام شارژ و آپدیت آیفون خود از کابل شارژ اصلی و آداپتوری که هنگام خرید گوشی در جعبه بوده استفاده کرده اما بازهم این اتفاق رخ داده است.

بعد از این اتفاق محمد انفجار آیفونش را با فرستادن توییتی با دیگران به اشتراک گذاشت. اپل در پاسخ به محمد اعلام کرد که انفجار آیفون او یک اتفاق پیش‌بینی شده نبوده است. بعد از اعلام محمد راحل، یکی دیگر از کاربران آیفون ایکس هم اعلام کرد که هنگام آپدیت به iOS 12.1 گوشی او هم شروع به داغ شدن کرده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران

البته به نظر نمی‌رسد که انفجار آیفون بعد از آپدیت شدن به نسخه جدید iOS یک مشکل گسترده باشد و تنها برای جلوگیری از رخ دادن هرگونه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - مشکلی می‌توانید دو سه روزی از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - به‌روز کردن آیفون خود دست نگه دارید.

ظاهرا مورد ذکر شده تنها مشکل آیفون 10 نیست. چندی پیش اپل تایید کرد که برخی دستگاه های - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - آیفون ۱۰ در شناسایی دستورات لمسی کاربران دچار مشکل شده و به آنها پاسخ نمی دهد.

همچنین در طراحی بعضی از محصولات این کمپانی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر شهسوار استان مازندران - از چیپ T2 استفاده شده که به دلایل امنیتی تعمیر برخی کامپیوترهای اپل نیاز به انجام عملیات عیب یابی توسط اپل دارد و محدودیت هایی را را روی تعمیر نمایشگر، مادربرد، کیس فوقانی و سیستم Touch ID مک بوک پرو ۲۰۱۸ و مدار منطقی و حافظه فلش آی‌مک پرو اعمال می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone