🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31136.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آغاز بزرگترین رزمایش نظامی بریتانیا با حضور فناوری‌های رباتیک

ارتش بریتانیا بزرگترین رزمایش رباتیک تاریخ این کشور را کلید زده که طی آن ده ها نمونه از فناوری های آینده نگرانه آزمایش خواهند شد. «گاوین ویلیامسون» وزیر دفاع بریتانیا اعلام کرد در جریان این ...

ارتش بریتانیا بزرگترین رزمایش رباتیک تاریخ این کشور را کلید زده که طی آن ده ها نمونه از فناوری های آینده نگرانه آزمایش خواهند شد.

«گاوین ویلیامسون» وزیر دفاع بریتانیا اعلام کرد در - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - جریان این رزمایش که در جنوب شرقی انگلیس جریان دارد، ۷۰ نمونه از فناوری های مربوط به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - آینده از جمله پهپادهای نظارتی پیشرفته، ماشین های خودران، تامین تدارکات خودکار، هدف گرفتن اهداف دوربرد، جا به جایی‌های پیشرفته و جنگ شهری مورد آزمایش قرار می گیرند.

هدف از برگزاری این رزمایش چهار هفته ای تست و بررسی تکنولوژی های جدید در شرایط عملیاتی شبیه سازی شده است تا کارایی آنها در کاهش تلفات طی جنگ های واقعی محک بخورد.تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندرانیکی از کلیدی ترین بخش های آزمایش تامین تدارکات خودکار برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - خط مقدم است. تامین غذا، سوخت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - و مهمات خط سربازان خط مقدم که خطرناک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - ترین ناحیه در جنگ به شمار می رود، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - از اهمیت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - بسیار بالایی برای ارتش برخوردار است. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - وزیر دفاع بریتانیا معتقد است که این تجهیزات با کمک به حفظ جان سربازان، توانایی ایجاد تغییرات اساسی در ارتش و تثبیت جایگاه آنها در جهان ناپایدار فعلی را دارند.

اغلب نیروهای حاضر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - در این رزمایش از تیپ پیاده Royal Tank Regiment عازم جنوب انگلیس شده اند اما در کل بیش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - از ۲۰۰ پرسنل چند ملیتی در بخش های مختلف در آن شرکت دارند. در ادامه رزمایش قرار است ارتش آمریکا، نیروی دریایی سلطنتی، آزمایشگاه علوم و فناوری وزارت دفاع و نمایندگانی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - از مراکز آموزشی و صنایع نیز به دیگر نیروهای حاضر ملحق شوند.

بخشی از هزینه این رزمایش نظامی به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - لطف بودجه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - یک میلیارد دلاری «صندوق نوآوری های دفاعی» دولت بریتانیا برای حمایت از ایده های جدید در صنایع دفاعی تامین می شود.

بسیاری از کارشناسان و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر محمودآباد استان مازندران - صاحب نظران صنعت فناوری بر این باورند که در آینده هوش مصنوعی و ربات ها در میدان جنگ حضور پررنگی خواهند داشت که ممکن است به نتایجی فاجعه بار ختم شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone