🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31132.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل گلس 2 احتمالا به زودی معرفی خواهد شد

گوگل گلس در ابتدای معرفی خود به عنوان یکی از هیجان انگیز‌ترین گجت‌های تکنولوژی شناخته می‌شد اما هنگام عرضه نتوانست به آن هدفی که گوگل مدنظر داشت برسد و به همین خاطر خیلی زود از ...

گوگل گلس - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در ابتدای معرفی خود به عنوان یکی از هیجان انگیز‌ترین گجت‌های تکنولوژی شناخته می‌شد اما هنگام عرضه نتوانست به آن هدفی که گوگل مدنظر داشت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - برسد و به همین خاطر خیلی زود از بازار کنار رفت. حال و بر اساس شایعاتی که اخیرا به بیرون درز کرده، به نظر می‌رسد که باید منتظر معرفی گوگل گلس 2 در آینده‌ای نچندان دور باشیم.

زمزمه‌های عرضه گوگل گلس بعدی از فروش دوباره نسخه سازمانی این گجت پوشیدنی که با نام «گوگل گلس برای کار» - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شناخته می‌شد آغاز شد. در آن زمان Google Glass Enterprise با قیمت ۱۸۳۰ دلار فروخته می‌شد که فروشنده در ازای آن نسخه سازمانی گوگل گلس را به همراه ورژن لایت اپلیکیشن «Streye»، حساب کاربری برای استفاده از محتوای ویژه، یک سال پشتیبانی و 2 گیگابایت فضای ابری را برای مشتریان فراهم می‌کرد. البته و با وجود آن که نسخه جدید پیشرفت‌هایی را نسبت به مدل اصلی تجربه کرده بود اما بازهم با قیمت بالای خود گزینه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گرانی برای عموم جامعه به شمار می‌رفت.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

در حال حاضر مدل بعدی گوگل گلس برای کار تایید شده اما جدا از آن، طی زمان نامشخصی در سال آینده باید منتظر عرضه گوگل گلس بعدی باشیم. بر اساس شایعات اخیر، گوگل گلس 2 از اینترنت 4G بهره نمی‌برد اما به طور قطعی به وای‌فای و بلوتوث مجهز خواهد بود. تغییراتی در ساختار ظاهری عینک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هم اعمال شده و مطابق انتظار باتری و دوربین نیز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پیشرفت خواهند کرد.

عینک‌های هوشمند هنوز سهم زیادی در بازار گجت‌ها ندارند. نزدیک‌ترین عینک واقعیت افزوده به گوگل گلس، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سال گذشته و در جریان CES 2018 معرفی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شد. این گجت هوشمند با نام Vuzix Blade توانایی نمایش اطلاعات در میدان دید، اتصال به اینترنت و دوربینی برای عکس‌برداری و ضبط ویدیو را داشت و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با قیمت مناسب‌تر ۴۹۵ دلار به بازار‌های جهانی راه پیدا کرد.

نظر شما در مورد دلایل عدم موفقیت عینک‌های هوشمند چیست؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone