🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31133.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی پلتفرم کامل شهر هوشمند را معرفی کرد

هواوی تصمیم دارد تا خود را به عنوان اصلی ترین اهرم شهر‌های هوشمند در سرتاسر دنیا معرفی کند و به همین دلیل به معرفی پلتفرمی جدید در این زمینه پرداخته است. پلتفرم دیجیتالی معرفی شده ...

هواوی تصمیم دارد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تا خود را به - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - عنوان اصلی ترین اهرم شهر‌های هوشمند در سرتاسر دنیا معرفی کند و به همین دلیل به معرفی پلتفرمی جدید در این زمینه پرداخته است.

پلتفرم - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دیجیتالی معرفی شده توسط هواوی در نظر دارد تا به دولت‌ها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای توسعه‌ی شهر‌ها و اعمال ارزیابی‌ها بپردازند. این پلتفرم تلاش می‌کند تا همه‌ی تکنولوژی‌ ها نظیر هوش مصنوعی، فضای ابری هیبریدی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و اینترنت اشیاء در کنار هم به توسعه‌ی شهر‌ها - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - یاری برسانند.

این پروژه نیازمند مرکز عملیات هوشمند یا IOC است که بتواند به سرعت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مشکلات به وجود آمده - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در سطح شهر هوشمند را با استفاده از ویدیو و سنسور‌ها به اطلاع مسئولین برساند. این مشکلات می‌تواند شامل نقاط آلوده، ترافیک و بسیاری از مسائل دیگر باشد. پلتفرم ارائه شده توسط هواوی می‌تواند با استفاده از یک نقشه‌ی سه بعدی، مشکلات یاد شده را به اطلاع مسئولین برساند.

این سیستم همچنین از مدل‌های هوش مصنوعی که قادر به انجام پیش‌بینی هستند بهره می‌برد تا بتواند به تولید مدل‌های جدید هوشمند در آینده بپردازد و علاوه بر این تحلیلی دقیق از داده‌های گذشته تا - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - امروز داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این پلتفرم که توسط هواوی در کنگره‌ی جهانی شهر هوشمند معرفی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شد، به دنبال استفاده از محصولات کنونی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خود در زمینه‌ی اینترنت اشیاء و شهر هوشمند است. این شرکت مدعی است که شهر هوشمند همین حالا به صورت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - عملیاتی در حال بهره‌برداری در بیش از ۱۶۰ شهر در ۴۰ کشور مختلف در اروپا مثل «دویسبورگ» آلمان و «ساردینیا» در ایتالیاست.

هواوی می‌گوید که پلتفرم ارائه شده‌اش می‌تواند خود را با نیاز‌های مختلف هر شهری منطبق نماید. معاون شرکت هواوی «ما یوئه» معتقد است که پلتفرم ارائه شده‌ی شرکت چینی توانایی‌های بسیار زیادی دارد و می‌تواند در اکوسیستم‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین به عقیده‌ی وی این پلتفرم از طراحی فوق العاده و سرویس‌های کاربردی مطلوبی پشتیبانی می‌کند که برای توسعه‌ی یک شهر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هوشمند مورد نیاز است.

شرکت هواوی امیدوار است که پلفترم ارائه شده‌اش (تحت عنوان Digital Platform) بتواند وارد - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شهر‌های بیشتری شود تا به زودی به توسعه‌ی جهانی دست یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone