🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31129.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چینی‌ها به دنبال نسل ششم شبکه‌های سیار با سرعت دانلود 1 ترابایت در ثانیه هستند

کشور چین در سال های اخیر از یک پیرو مطلق و کپی کار تمام عیار به یکی از پیشروان علم و صنعت تبدیل شده و در بسیاری از مواردT نسبت به رقبای غربی پیش افتاده ...

کشور چین در سال های اخیر از یک پیرو مطلق و کپی کار تمام عیار به یکی از پیشروان علم و صنعت تبدیل شده و در بسیاری از مواردT نسبت به رقبای غربی پیش افتاده است. حال خبر می رسد چینی ها به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران - دنبال توسعه نسل ششم شبکه های سیار یا 6G هستند؛ آن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران - هم زمانی که هنوز فناوری 5G به صورت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران - عمومی عرضه و فراگیر نشده.

به گفته رسانه های چینی، این کشور قصد دارد فرآیند تحقیق و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران - توسعه رسمی در زمینه نسل ششم شبکه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران - های سیار را از سال 2020 کلید بزند. در ضمن طبق - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران - اظهارات «سو ژین»، مدیر یکی از تیم های توسعه فناوری ارتباطات در وزارت صنعت و اطلاعات چین، این کشور خدمات 6G را در سال 2030 به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران - کاربران ارائه خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران

لازم به ذکر است که طبق - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران - محاسبات موجود، فناوری 6G تا 10 برابر سریع تر از 5G بوده و امکان دریافت دیتا با سرعت باورنکردنی 1 ترابایت در ثانیه را فراهم خواهد کرد. به گفته آقای سو، تکنولوژی مورد بحث همچنین زیرساخت شبکه های بی سیم و باسیم را هم دگرگون خواهد کرد و امکان سرویس دهی در سطح وسیع تر و ارتفاعات بالاتر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران - را فراهم می کند.

فناوری 6G زیرساخت شبکه های بی سیم و باسیم را هم دگرگون خواهد کرد

هرچند به اعتقاد برخی از متخصصان، مانند پروفسور روبرتو ساراکو استاد دانشگاه ترنتو ایتالیا، حتی عبارت 5G هم مفهوم درستی ندارد و بیشتر شامل وعده های مبهم برای دستیابی به سرعت های بالا می شود. از این رو احتمالاً «6G» هم نوعی ترفند برای افزایش هیجان در بازار بوده و مشخص نیست در عمل چقدر میان این نسل ها تفاوت وجود داشته باشد.

با این حال باید منتظر بود و دید فناوری 5G پس از عرضه چقدر نسبت به آنچه هم اکنون در اختیار داریم تفاوت خواهد داشت و با توجه به آن آیا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر چمستان استان مازندران - می توان به ادعاها درباره نسل ششم نیز اعتماد کرد یا خیر.

گفتنی است ایالات متحده، روسیه و اروپا نیز طرح هایی برای توسعه نسل ششم شبکه های سیار در دست بررسی دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وانیار نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام به همگی، من با فریجیدر FTL345WM2 با مشکل دارم. یه مدته که وقتی لباسا رو میشورم، ظرفیتشون توی موتور کم میشه و مثلا چن تا پیراهن فوتبالی داخلش میزارم، باقی لباسا رو توی لبه ظرف میبندم ولی بازم مشکل حل نمیشه. کسی از شما دوستان تجربه‌ای با این مشکل داشته؟ و اگه راه‌حلی هست برای تعمیرش، لطفا به من بگید. من توی شهر چمستان منطقه بلوار امام خمینی زندگی میکنم. ممنون



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone