🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33602.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل به اتهام نقض پتنت در فیس تایم راهی دادگاه می شود

فیس تایم به عنوان یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های اکوسیستم اپل نه تنها توجهات بسیاری را از سوی کاربران به خود جلب کرده، بلکه شرکت های فناوری دیگر نیز روی آن زوم کرده اند. البته ...

فیس تایم به عنوان یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های اکوسیستم اپل نه تنها توجهات بسیاری را از سوی کاربران به خود جلب کرده، بلکه شرکت های فناوری دیگر نیز روی آن زوم کرده اند.

البته هدف بسیاری از این کمپانی ها نظیر VirnetX و  MPH Technologies دریافت غرامت از اپل به بهانه نقض حقوق مالکیت معنوی است و در آخرین مورد پتنت ترول استرالیایی Uniloc به این صف اضافه شده است. پتنت ترول در واقع شرکتی است که بدون اینکه هیچ ابداع، اختراع یا تولیدی داشته باشد و تنها به واسطه در اختیار داشتن پتنت های مختلف، برای سایر کمپانی ها ایجاد مشکل کرده و از آنها درخواست غرامت می کنند.

پتنت مورد نظر Uniloc که در سال ۲۰۰۳ ثبت شده، چگونگی برقراری ارتباط بین دو دستگاه از طریق یک شبکه مبتنی بر بسته را پوشش می دهد. این پتنت قبل از آنکه به دست Uniloc بیفتد در تملک شرکت های 3Com و HP قرار داشته است. ظاهرا در دستگاه های آیفون ۴ و مدل های بعد از آن، آیپد ۲ و بعد از آن، آیپد مینی، نسخه چهارم آیپاد تاچ و مدل های بعد از آن و مک بوک از این فناوری های استفاده شده است.تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گنبد کاووس استان گلستاناین پتنت ترول استرالیایی سابقه دور و - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - درازی در تحت تعقیب قرار دادن شرکت های دیگر دارد و پیش از این دو بار دیگر اپل را به دادگاه کشانده است. مورد قبلی که سابقه آن به سال گذشته برمی گردد به سه پتنت مرتبط با AirPlay، شماره گیری خودکار - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و شارژ باتری مربوط می شد. پیش از این هم دو طرف - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به خاطر درگیری بر سر اپل مپس، اپل - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آی دی و بروز رسانی های نرم افزاری به مراجع قضایی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - متوسل شده بودند.

میزان جریمه ای که Uniloc در پی دستیابی به آن است هنوز مشخص نشده اما بسیاری از منازعات قانونی مربوط به پتنت مدت ها به طول می انجامند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone