🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33603.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان روشی برای ساختن مغز انسان در آزمایشگاه پیدا کردند

پژوهشگران دانشگاه تافتس در ماساچوست آمریکا به تازگی موفق شده اند مدلی سه بعدی از بافت زنده را بسازند که از لحاظ ساختاری و کارکردی، شباهت فوق العاده ای به مغز انسان داشته و حتی ...

پژوهشگران دانشگاه تافتس در ماساچوست آمریکا به تازگی موفق شده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اند مدلی سه بعدی از بافت زنده را بسازند که از لحاظ ساختاری و کارکردی، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شباهت فوق العاده ای به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مغز انسان داشته و حتی فعالیت عصبی از خود نشان می دهد. به عبارتی، دانشمندان توانسته اند مغز انسان را در آزمایشگاه پرورش دهند.

البته پیش از این هم دانشمندان به این دستاورد نزدیک شده بودند. سلول های بافت مغز قبلاً در مدل های دوبعدی کشت شده و پرورش یافته بودند، ولی هیچگاه به سطح پیچیدگی شبکه عصبی طبیعی نزدیک نشده بودند. از طرفی مدل های سه بعدی هم تاکنون یکی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از اجزای اصلی یعنی نورون های زنده موجود زنده را نداشتند.

حالا با پیشرفت فناوری سلول های بنیادی، می توانیم ساخت یک مغز کامل را با استفاده از سلول های بنیادی موسوم به iPSCs آغاز کنیم، سلول هایی که از منابع مختلف از جمله پوست بدن انسان به دست می آیند. سلول های iPSCs با معکوس کردن چرخه رشد - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سلول و برگرداندن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آن به وضعیت رویانی ساخته می - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شوند - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و سپس می توان آنها را به هر نوع سلول دلخواه تبدیل کرد.

پس از تولید نورون ها از iPSCs می توان آنها را روی شبکه هایی از جنس پروتئین ابریشم و کلاژن رشد داد. حالا این کار برای اولین بار به واسطه همکاری پژوهشگران دو رشته علوم پزشکی و مهندسی از دانشگاه تافتس و چند مرکز دیگر به اجرا درآمده است. آنها دستاورد خود را «مدلی از محیط مغزی» می نامند که به شکل زیر است:

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان

دیگر محققین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - از iPSCs برای ساخت اندامی شبیه مغز استفاده کرده بودند ولی پژوهشگران دانشگاه تافتس با ساختار متخلخل و جدید، اکسیژن رسانی و تأمین مواد مغذی برای نورون ها را ساده تر کرده و مغز را در حالت طبیعی به کار وا می دارند. فضاهایی برای مشاهده - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - درون این ساختار تعبیه شده تا دانشمندان بتوانند نحوه رشد، سازماندهی و رفتار سلول ها را به شکل مجزا ارزیابی کنند.

شاید مغز مصنوعی، لشکر زامبی ها و سوء استفاده های هالیوودی را به خاطر ما بیاورد ولی دانشمندان وعده می دهند که از این روش بتوان برای درمان بیماری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های صعب العلاجی همچون آلزایمر یا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - پارکینسون استفاده کرد. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گزارش کامل این دستاورد در ژورنال علوم مهندسی و بیومتریال ACS منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone