🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردستان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  2. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31981.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

بسته های رایگان اینترنت در دوشنبه سوری همراه اول

همراه اول وعده داده که در ماه جاری طرح «دوشنبه سوری» خود را اجرایی کند و به واسطه این طرح به مشترکین خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه دهد. به گزارش اداره کل ارتباطات ...

همراه اول وعده داده که در ماه جاری طرح «دوشنبه سوری» خود را اجرایی کند و به واسطه این - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردستان استان کردستان - طرح به مشترکین خود تا ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان هدیه دهد.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، در قالب طرح «دوشنبه سوری» در آخرین دوشنبه هر ماه طرح های جذاب و ویژه ای در نظر گرفته است.

هدایای در نظر گرفته برای هر «دوشنبه سوری» متنوع و متفاوت بوده و مشترکین هر ماه از هدایای آن مطلع می شوند. در دومین «دوشنبه سوری» اپراتور اول که ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود، هدایای جذاب اینترنتی در نظر گرفته شده - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردستان استان کردستان - که شامل بسته های دیتای(۱۰۰مگابایت تا ۱۰۰گیگابایت) یک روزه(از ساعت ۵ تا ۱۷) است که به کلیه مشترکین دائمی و اعتباری بصورت تصادفی اختصاص می یابد.

بسته های اینترنت «دوشنبه سوری» از ۱۰۰مگ تا ۱۰۰گیگابایت - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردستان استان کردستان - تعریف شده که شامل همه مشترکین همراه اول می شود. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردستان استان کردستان - مشترکین همراه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردستان استان کردستان - اول از ساعت صفر روز دوشنبه ۲۹بهمن ماه(به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر کردستان استان کردستان - مدت یک روز) فرصت دارند با شماره گیری کددستوری #۱*۵۴*۱۰۰* بسته خود را فعال کنند.

همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال اینترنتی اپراتور اول مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فانیذ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام احیانا مرکز شما دور و بر مبارک آباد کردستان هم تعمیرات داره؟
پاسخ: بله در مبارک آباد شهر کردستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone