🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37511.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پدر مهاجم یوتوب می گوید قبل از حمله با پلیس تماس گرفته است

نیمه شب گذشته خبر رسید یک زن ۳۸ ساله ایرانی تبار به نام نسیم نجفی اقدم با حمله به دفتر مرکزی یوتوب در کالیفرنیا بعد از شلیک به چند نفر خودکشی کرده است. از خانم ...

نیمه شب گذشته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - خبر رسید یک زن ۳۸ ساله ایرانی تبار به نام نسیم نجفی اقدم با حمله به دفتر مرکزی یوتوب در کالیفرنیا بعد از شلیک به چند نفر خودکشی کرده است. از خانم نجفی اقدم ویدیوهای متعددی به جا مانده که در بخش نظرات - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - برخی از آنها، کاربران نسبت به سلامت روانی وی ابراز تردید - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - کرده اند و در برخی دیگر، خانم نجفی به جلوگیری از پخش ویدیوهایش توسط یوتوب اعتراض می کند.

حالا اسماعیل نجفی اقدم پدر این شخص در مصاحبه با رسانه های آمریکایی اعلام کرده دخترش از شرکت یوتوب عصبانی و متنفر بوده و اعتقاد داشته این وبسایت نسبت به ویدیوهای وی با تبعیض برخورد می کند. اسماعیل نجفی می گوید شب پیش از حادثه با پلیس محل زندگی خود در شهر سن دیگو ایالت کالیفرنیا تماس گرفته چون چند روزی بوده دخترش مخفی شده و - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - احتمال می داده از روی عصبانیت به دفتر یوتوب مراجعه کند.

کمی بعد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - پلیس به اسماعیل نجفی اقدم اطلاع داده دخترش را در حدود ۵۰ کیلومتری - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - جنوب شرقی دفتر یوتوب در شهر مانتین ویوی کالیفرنیا در حالی که داخل اتومبیل خواب بوده پیدا کرده است. اما پلیس به بررسی کارت شناسایی و مدارک خودروی نسیم نجفی اقدم بسنده کرده است.

ناگفته نماند که یوتوب پس از این حادثه، کانال - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر چمستان استان مازندران - های خانم نجفی اقدم را مسدود و ویدیوهای وی را از این وبسایت حذف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone