🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27794.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نمایش تبلیغ در لاک اسکرین گوشی‌های هواوی صدای کاربران را در آورد

تعداد زیادی از کاربران گوشی های هواوی از نقاط مختلف جهان به طور ناخواسته شاهد آگهی هایی از سایت رزرو هتل Booking.com روی لاک اسکرین گوشی هایشان بوده اند. آن طور که وبسایت اندروید پلیس گزارش ...

تعداد زیادی از کاربران گوشی های هواوی از نقاط مختلف جهان به طور ناخواسته شاهد آگهی هایی از سایت رزرو هتل Booking.com روی لاک اسکرین گوشی هایشان بوده اند.

آن طور که وبسایت اندروید پلیس گزارش کرده گوشی های هواوی پی 30 پرو، پی 20، پی 20 پرو، پی 20 لایت و آنر 10 این آگهی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - روی لاک اسکرین نمایش داده اند.

به نظر نمی رسد که این موضوع تنها به یک منطقه خاص محدود باشد؛ چرا که کاربرانی از بریتانیا، هلند، ایرلند، آفریقای جنوبی، نروژ و آلمان چنین اتفاقی را گزارش کرده اند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان

در تماسی که وبسایت انگجت با هواوی داشته اعلام شده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - که این شرکت در حال رسیدگی به موضوع است و جزئیات بیشتری را در این باره اعلام می کند. علاوه بر این به نقل از وبسایت ورج حساب توییتر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - آلمان هواوی در پاسخ - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - به یکی از کاربران اعلام کرده: «من به دلیل اینکه تصور می کنید ما تبلیغات می کنیم عذرخواهی می کنم». این فرد همچنین افزوده که هر زمانی که مایل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - بودید می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - توایند [قابلیت ] magazine را با سوایپ به بالا، رفتن به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - تنظیمات و حذف عکس خاص غیر فعال کنید.

با فعال بودن قابلیت magazine background هر بار که قصد آنلاک کردن گوشی را داشته باشید یک تصویر پس زمینه متفاوت نمایش داده می شود. در مورد اتفاق اخیر ظاهراً مشکل مربوط به تصاویر پس - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - زمینه ای است که از قبل روی گوشی نصب شده اند.

به نظر می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - رسد در شرایط فعلی که هواوی از سوی ایالات متحده تحت فشار قرار گرفته این موضوع هم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - می تواند بیش از پیش به اعتبار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر همدان استان همدان - این شرکت صدمه بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone