🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23634.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سوء‌استفاده FBI از ابزار محرمانه NSA برای جاسوسی از نزدیکان

یک مرجع قضایی آمریکا از انجام ده ها هزار جستجوی غیرقانونی در سیستم های دولتی توسط FBI خبر داده است. به گفته دادگاه ویژه نظارت و جاسوسی خارجی (FISC) آمریکا «اداره تحقیقات فدرال» یا FBI بین ...

یک مرجع قضایی آمریکا از انجام ده ها هزار جستجوی غیرقانونی در سیستم های دولتی توسط FBI خبر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - داده است.

به گفته - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - دادگاه ویژه نظارت و جاسوسی خارجی (FISC) آمریکا «اداره تحقیقات فدرال» یا FBI بین سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ده ها هزار جستجوی غیرقانونی را در دیتابیس جاسوسی «آژانس امنیت ملی» (NSA) در مورد شهروندان انجام - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - داده است.

ماموران FBI - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - از سیستم برای جاسوسی از نزدیکان خود استفاده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - کرده‌اند

دیتابیس NSA شامل اطلاعات عظیمی در مورد تماس های صوتی و تصویری مخابراتی و اینترنتی، ایمیل و غیره است که تحت «بخش ۷۰۲» قانون FISA جمع آوری شده اند. بخش ۷۰۲ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - قانون شنود اطلاعاتی به ماموران FBI اجازه جستجوی این پایگاه داده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - را می دهد با این حال محدودیتی اساسی در آن وجود دارد.

این قانون که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - به بهانه نظارت بر مظنونان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - فعالیت های تروریستی و جرایم سایبری - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - تدوین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - شده، تنها در صورتی به ماموران FBI اجازه شنود اطلاعاتی را می دهد که فرد مورد نظر خارجی باشد. با این حال FBI بدون اعتنا به این محدودیت ده ها هزار بار از این دیتابیس برای جاسوسی از آمریکایی‌ها استفاده کرده و نکته عجیب اینجاست که ماموران از آن برای پیدا کردن اطلاعاتی در مورد خانواده، بستگان، - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - دوستان، همکاران و حتی خودشان استفاده کرده اند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان

دادگاه FISC که در ۱۹۷۸ تاسیس شد، مسئولیت بررسی و صدور مجوز جاسوسی از افراد خارجی در داخل و خارج از آمریکا را برعهده دارد. به گفته دادگاه FBI با اینکار قوانین نظارت بر شهروندان و متمم چهارم قانون اساسی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - آمریکا را زیر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - پا گذاشته است که تفتیش و مصادره حریم شخصی، اموال و دارایی شهروندان آمریکایی بدون دلیل موجه را غیر قانونی اعلام می کند.

اعتبار لایحه بخش ۷۰۲ دو سال قبل به پایان می رسید اما دونالد ترامپ آنرا برای یک دوره شش ساله دیگر تمدید کرد. بر اساس گزارش شفافیت NSA میزان جستجوی بدون مجوز از داده های متعلق به شهروندان آمریکایی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - در سال گذشته ۲۸ درصد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - بیشتر شده. رای دادگاه مربوط به سال گذشته است اما به خاطر سیاست های محرمانه اعلام آن یک سال به طول - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - انجامیده است. ظاهرا FBI از آن زمان مجبور - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر آستارا استان گیلان - به تغییراتی در روش های خود شده که نظر FISC را جلب کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone