🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22451.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

«ابر زس» از عدم افزایش قیمت سرویس‌های خود در بحران کرونا خبر می‌دهد

«ابر زس» از اقداماتی که برای ایام شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته خبر داد و تاکید کرد که آنها علی رغم افزایش هزینه‌هایشان تصمیم دارند هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای مشتریان خود در نظر نگیرند. ...

«ابر زس» از اقداماتی که برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - ایام شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته خبر داد و تاکید کرد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - که آنها علی رغم افزایش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - هزینه‌هایشان تصمیم دارند هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای مشتریان خود در نظر نگیرند. این مجموعه همچنین اعلام می‌کند که خدمات خود را برای مدارس، آموزشگاه‌ها و تمامی شرکت‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - ۲۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

«حسام الدین زاریان» مدیر تجاری XaaS در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که آنها تصمیم گرفتند با وجود افزایش هزینه‌ها در شرایط فعلی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - کشور قیمت خدمات خود را افزایش ندهند. به گفته او این تصمیم از جایی ناشی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - می‌شود که اغلب استارتاپ‌ها در حال حاضر برای تقویت و تامین زیرساخت‌های مناسب خود و بهبود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - سرویس‌های خود مشکل دارند. او تاکید دارد برخی از استارتاپ‌ها با شرکت‌های خارجی برای تامین زیرساخت‌های مناسب صحبت می‌کنند که وارد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - یک وادی تجاری بر مبنای ارز می‌شوند در حالی که سرویس «ابر زس» با همان استانداردها و با قیمتی ۸۰ درصد کمتر از بازار جهانی ارائه می‌شود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان

زاریان می‌گوید آنها به دلیل اینکه فشار مضاعفی روی تیم‌های استارتاپی صورت گرفته این تصمیم را گرفته‌اند و در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنند تا کی می‌توانند این شرایط را ادامه دهند به دیجیاتو می‌گوید:

«شرایط برای خود ما هم سخت است و ما در حال حاضر از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - ذخایر شرکت استفاده می‌کنیم. اما حداقل تا زمانی که رکود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - عجیب و غریب فعلی ادامه دارد سعی‌مان بر اینست - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - تا شرایط خود را ادامه دهیم و تغییری در قیمت‌های خود ندهیم. مشتریان ما از شنیدن این خبر خوشحال شدند و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - سرویس‌های خود را بلندمدت‌تر تمدید کردند تا این بحران را رد کنند.»

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان

زاریان خبر می‌دهد که XaaS علاوه بر تغییر ندادن قیمت‌ها، برای مراکزی که عضو سازمان نصر کشور هستند ۲۵ درصد تخفیف روی قیمت قدیم خود در نظر گرفته است، موضوعی که با استقبال خوب این شرکت‌های عضو روبرو شده است. او همچنین درباره خدماتی که توسط «ابر زس» به مدارس و آموزشگاه‌ها ارائه می‌شود به دیجیاتو می‌گوید:

«ارائه سرویس به مدارس و آموزشگاه‌ها در مجموعه ما در حال حاضر با تخفیف ارائه می‌شود. ۱۰ مدرسه در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - تهران تا به این لحظه به صورت مستقیم از سرویس‌های ما استفاده می‌کنند و ما آمادگی ارائه سرویس به مدارس و آموزشگاه‌های دیگر را نیز داریم. بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین آموزشی که امروزه در خدمت مردم هستند نیز از ما خدمات می‌گیرند که از تخفیف‌های ویژه‌ای از سوی ما برخوردار هستند.»

به گفته زاریان جدا از مسائل پیرامون قیمت‌گذاری، آنها پیش‌تر کلاس‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - آموزشی حضوری متعددی داشتند که امروزه تبدیل به یک سری وبینار و کلاس آنلاین شده است: - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - «آکادمی زس پیش‌تر هم وجود داشت و اساتید خوبی در آن تدریس می‌کردند و مطالب پرباری در این بخش آموزش داده شده، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - اما با توجه به شرایط کنونی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - کشور این کلاس‌ها را آنلاین کرده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر اصفهان استان اصفهان - و خوشبختانه استقبال خوبی نیز تا به امروز صورت گرفته است.»

«ابر زس» به طور ثابت به ۵۰۰۰ مجموعه سرویس ارائه می‌دهد و مشتریان گردشی گوناگونی در ماه دارد که معمولا از سرویس ساعتی این اپراتور استفاده می‌کنند و از قشر برنامه‌نویسان، دانشجویان یا اساتید دانشگاه هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone