🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42817.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه سرعت مرورگر فایر فاکس را بالا ببریم؟

موزیلا فایرفاکس یکی از پر مخاطب ترین مرورگرهای حال حاضر است و روزانه میلیون ها کاربر از آن برای وبگردی های خود استفاده می کنند. اما این مرورگر محبوب خالی از ایراد نیست و مشکلات ...

موزیلا فایرفاکس یکی از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پر مخاطب ترین مرورگرهای حال حاضر است و روزانه میلیون ها کاربر از آن برای وبگردی های خود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - استفاده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می کنند. اما این مرورگر محبوب خالی از ایراد نیست و مشکلات خاص خودش را دارد.

مشکل آنجاست که با استفاده زیاد از این مرورگر، سرعتش - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به مرور کندتر می شود و کار کردن با آن کمی روی اعصاب می رود. اما برای جلوگیری از این مشکل چه باید کرد؟

به همین منظور - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در این مطلب از راهکارهایی می گوییم که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - وسیله آن ها می توان برخی مشکلات این مرورگر را حل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کرد و سرعت عمل فایرفاکس را ارتقا بخشید. پس در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

۱) آغاز کار به شدت کند فایرفاکس

اگر کاربر فایرفاکس باشید، می دانید که این مرورگر نسبت به گوگل کروم، سافاری و حتی مایکروسافت ادج به زمان بیشتری برای شروع فعالیت هایش، نیاز دارد. اما با استفاده از این راهکارها می توانید زمان اجرای فایرفاکس را تسریع بخشید و زود تر به مرورگر محبوب خود دست پیدا کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

۱) وارد تنظیمات «General» - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شوید و از آنجا به «about:preferences» بروید. سپس تیک گزینه «Always check if Firefox is your default browser» را بردارید.

۲) به «about:preferences» بروید و از بخش «When Firefox Starts» گزینه «Show a blank page» را انتخاب کنید.

۲) استفاده بیش از حد فایرفاکس از حافظه رم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و پردازنده

عملکرد مرورگرها به سخت افزار و اپ های در حال اجرای روی سیستم وابسته است. از طرفی هم می دانیم که گوگل کروم همیشه مقدار زیادی از حافظه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رم را به خود درگیر می کند.

اما مسئله اینجاست که فایرفاکس نیز در طی چندین سال استفاده مداوم، می تواند دردسرهایی مانند گوگل کروم برای تان ایجاد کند. پس اگر این مشکل گریبان گیرتان شده، بهتر است ابتدا فایرفاکس را از طریق «حالت امن» یا همان «Safe Mode» ری استارت کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
می توانید برای دسترسی به حالت امن فایرفاکس از این تصویر استفاده کنید.

این کار باعث می شود که فایر فاکس بدون هیچ افزونه یا پلاگینی آغاز به کار کند. برای اینکار به بخش «Options» (آیکونی که در بالای آدرس بار قرار دارد و شبیه به سه خط افقی است) فایرفاکس بروید.

سپس روی علامت سوال موجود در آن کلیک کنید و در نهایت با انتخاب گزینه «Restart with Add-ons Disabled» شرایط را برای ورود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به حالت امن فراهم آورید. با پیمودن این مراحل، دو گزینه در اختیارتان قرار می گیرد؛ «Start in Safe Mode» و «Refresh Firefox». گزینه «Start in Safe Mode» را انتخاب کنید تا فایر فاکس در حالت امن شروع به کار کند.

اگر در حالت امن، فایر فاکس از سرعت بیشتری برخوردار بود مشخص می شود که مشکل از پلاگین ها یا افزونه هاست. اگر اینطور بود تمام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پلاگین ها و افزونه ها را غیر فعال و فایرفاکس را ری استارت کنید. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سپس یک به یک افزونه ها را فعال کنید تا مورد مشکل دار مشخص شود.

اما در صورتیکه تغییری در حالت امن ایجاد نشد، همه مشکلات - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به گردن تب های فایر فاکس می افتد. در این شرایط، اکستنشن «Auto Unload Tab» را دانلود و روی فایر فاکس نصب کنید.

این اکستنشن باعث می شود تا منابع تب های غیر فعال به طور اتوماتیک پاکسازی شوند و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مشکل کندی بیش از حد فایرفاکس از بین برود.

۳) سرعت پایین فایرفاکس روی سیستم های پر قدرت

فایرفاکس حتی می تواند روی کامپیوترهایی با سخت افزار قدرتمند نیز به کندی اجرا شود. البته این موضوع به محافظه کار بودن فایرفاکس و نحوه ارتقا عملکردش باز می گردد که به نوعی طبیعی است. اما می توانید سری به تنظیمات آن بزنید و کمی این عملکرد محافظه کارانه را سرعت ببخشید.

به «about:preferences» - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در بخش «General» بروید. در بخش «Performance» این منو، به دنبال گزینه «Use recommended performance settings» بگردید و تیک مقابلش را بردارید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

۱) ابتدا گزینه «Use hardware acceleration when available» را فعال کنید. با انجام این کار، فایرفاکس کمی از کارت گرافیک برای پردازش های بصری بهره - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می گیرد و بار این فعالیت های سنگین را از روی دوش پردازنده بر می دارد. از این پس، هنگام تماشای ویدیوها از یوتوب و اجرای بازی های موجود در وبسایت ها، فایرفاکس از کارت گرافیک کمک می گیرد و به میزان قابل ملاحظه ای عملکردش ارتقا می یابد.

۲) نوار مقابل عبارت «Content Process Limit» را باز کنید و تنظیمات آن را روی عدد ۴ بگذارید. البته اگر حافظه رم سیستم تان از ۸ گیگابایت بیشتر است، می توانید از اعداد بزرگتر نیز برای ارتقا سرعت فایرفاکس بهره بگیرید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در صورتی هم که تغییر تنظیمات Content Process - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Limit پاسخگوی مشکل تان نبود می توانید «multi-process» فایر فاکس را فعال - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنید. به همین منظور باید به «Go to about:config» بروید. سپس در آدرس بار، عبارت «browser.tabs.remote.autostart» را جستجو کنید. با دوبار کلیک کردن مقدار این ویژگی را به «True» تغییر دهید. در آخر هم فایر فاکس را ری استارت کنید تا تغییرات انجام شوند.

۴) اسپیدی فاکس، یک راهکار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ساده برای افزایش سرعت

تا به اینجای کار، تمامی راهکارهای ارائه شده تنها به دست تغییرات در تنظیمات - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فایرفاکس ممکن می شدند. اما در صورتیکه حال و حوصله بهم ریختن تنظیمات مرورگر خود را ندارید می توانید از اکستنشن ها کمک بگیرید.

یکی از این اکستنشن های خیلی خوب و محبوب، اسپیدی توئیک یا همان اسپیدی فاکس است که می توان با نصب آن بسیاری از مشکلات فایر فاکس را بر طرف کرد. برای استفاده از این روش می بایست مراحل زیر را دنبال کنید.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

۱) اسپیدی توئیک را دانلود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنید.

۲) وارد بخش «Tools» شوید و از آنجا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به دنبال منو «Add-ons» بگردید. سپس از میان تمامی افزونه ها، «(Speed Tweaks (SpeedyFox» را پیدا کرده و وارد «Preferences» آن شوید.

۳) روی کلید «Apply» در «Set recommended values for all preferences» کلیک کنید.

۴) در نهایت فایر فاکس را ری استارت کنید تا تغییرات اعمال شوند.

۵) فایر فاکس را رفرش کنید

در صورتیکه تمام راهکارهای گفته شده نتیجه ندادند، تنها چاره باقی مانده رفرش فایر فاکس است. با انجام این کار تمامی تنظیمات موجود روی فایر فاکس را از دست می دهید و در ازای آن یک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مرورگر سریع به دست می آورید.

البته با رفرش فایر فاکس، اطلاعاتی شخصی مانند کوکی و بوکمارک پاک نمی شوند و همچنان می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. رسیدن به این هدف نیز چندان کار سختی نیست و می شود با پیمودن مسیری که در زیر به آن اشاره می کنیم، فایرفاکس را رفرش کرد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

۱) به «about:support» بروید.

۲) در بخش «Give Firefox a tune up» روی «Refresh Firefox» کلیک کنید.

۳) سپس در دیالوگ باکس به نمایش درآمده یک بار دیگر روی «Refresh Firefox» کلیک کنید تا فایر فاکس تان به طور - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کامل رفرش شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone