🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42828.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آیفون های جدید ۲۱ شهریور معرفی می شوند؟

وبسایت فرانسوی Mac4Ever اخیرا گزارش داده که می داند کنفرانس خبری اپل برای معرفی سه آیفون جدید (یعنی نسخه اولد موسوم به آیفون ۸ و نسخه های به روز شده از سری ۷ اس) چه زمانی ...

وبسایت فرانسوی Mac4Ever اخیرا گزارش داده که می داند کنفرانس خبری اپل برای معرفی سه آیفون جدید (یعنی نسخه اولد موسوم به آیفون ۸ و نسخه های به روز شده از سری ۷ اس) چه زمانی برگزار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می شود.

در این گزارش آمده است اپراتورهای موبایل از اپل شنیده اند که رویداد مذکور در تاریخ ۲۱ شهریور (۱۲ سپتامبر) برگزار می شود و از آنجایی که باید فعالیت های بازاریابی خود برای فروش این محصولات را آغاز نمایند چنین خبری به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آنها داده شده.

گفتنی است شرکت کالیفرنیایی تا الان هیچگونه اطلاعاتی را در این خصوص منتشر نکرده هرچند که پیش بینی می شود دعوتنامه های مطبوعاتی برای آن از هفته آینده برای خبرنگاران ارسال شود و از طرفی با نگاهی به سال های گذشته در خواهیم یافت که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این رویداد معمولا در روزهای ششم یا دوازدهم شهریورماه برگزار شده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است.

در اینجا باید اشاره کنیم که وبسایت Mac4Ever سابقه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خوبی در انتشار خبرهای مربوط به اپل دارد اما بهتر است که اندکی با دیده تردید به این خبر نگریسته شود چراکه تا این لحظه کمپانی مورد بحث هیچ چیز را تایید نکرده.

اگر آیفون های جدید در تاریخ ۲۱ شهریور مصادف با دوازدهم سپتامبر رونمایی شوند انگاه پیش بینی می شود که دریافت پیش - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سفارش برایشان نیز همان هفته (مثلا ۱۵ سپتامبر مصادف با ۲۴ شهریور) آغاز شود و حداکثر ده روز بعد از معرفی نیز این دستگاه ها وارد بازار شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone