🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42826.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

احتمال عرضه آیفون 8 در نسخه های 64، 256 و 512 گیگابایتی

با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی از آیفون 8، انتشار شایعات و اخبار مربوط به این موبایل رده بالا شدت بیشتری گرفته و طبق تازه ترین خبرها، به نظر می رسد که محصول جدید اپل ...

با نزدیک شدن به تاریخ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رونمایی از آیفون 8، انتشار شایعات و اخبار مربوط به این موبایل رده بالا شدت بیشتری گرفته و طبق تازه ترین خبرها، به نظر می رسد که محصول جدید اپل در سه نسخه روانه بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش «GeekBar» (که سابقه خوبی در زمینه انتشار اطلاعات مربوط به محصولات اپل دارد) ارزان ترین نسخه آیفون 8 (و آیفون 7S) به حافظه داخلی 64 گیگابایتی مجهز شده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که نسبت به مدل پایه در آیفون 7، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دو برابر افزایش داشته است.

آیپد پرو 512GB همین حالا در بازار حضور دارد

منبع مذکور همچنین از وجود نسخه های 256 و 512 گیگابایتی نیز خبر داده که با توجه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به حضور - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آیپد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پرو 512 گیگابایتی در بازار، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد. همچنین باید توجه داشت که آیفون 8 به عنوان رده بالاترین موبایل اپل شناخته شده و اضافه کردن گزینه 512 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گیگابایتی به این محصول، ویژگی منحصر به فردی است که احتمالاً - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برای طرفداران اپل بسیار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خوشایند خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که ماژول های حافظه 64 و 256 گیگابایتی مورد استفاده در آیفون 8 توسط «توشیبا» و «سن دیسک» تأمین شده، و حافظه 512 گیگابایتی را نیز «سامسونگ» و «Hynix» تولید خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone