🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42818.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی نوت 8 معرفی شد؛ هر آنچه نیاز دارید، و کمی بیشتر

حدود یک سال قبل بود که سامسونگ، بزرگ ترین تولید کننده موبایل در جهان، از روی عدد 6 پرید و گلکسی نوت 7 را معرفی کرد که همه با سرگذشت آن آشنا هستید. امشب این ...

حدود یک سال قبل بود که سامسونگ، بزرگ ترین تولید کننده موبایل در جهان، از روی عدد 6 پرید و گلکسی نوت 7 را معرفی کرد که همه با سرگذشت آن آشنا هستید.

امشب این کمپانی کره ای ثابت کرد «آنچه تو را نکشد، قوی ترت می کند» و حال با محصولی زیبا، قدرتمند و کاربردی به نام - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گلکسی نوت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 8 روبرو هستیم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تا تمام خاطرات بد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را به دست - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فراموشی بسپاریم.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

با بهره - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گیری از نمایشگر بدون مرز، قلم S Pen، دوربین قدرتمند دوگانه و کهکشانی از قابلیت ها و امکانات مختلف، گلکسی نوت 8 می تواند مرزهای کارآیی و بهره وری را جابجا نماید.

طراحی

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

سامسونگ در سال 2017 مسیر طراحی پرچمداران خود را عوض کرد و به امضای جدیدی رسید که در گلکسی نوت 8 هم دیده می شود. این دستگاه به نمایشگر 6.3 اینچی از نوع سوپر امولد با حداقل حاشیه مجهز شده که سامسونگ آن را «نمایشگر بیکران» می نامد.

از نظر ابعاد، گلکسی نوت 8 کمی بزرگ تر از گلکسی اس 8 پلاس، آیفون - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 7 پلاس و پیکسل اکس ال است. در تصاویر زیر مقایسه ابعاد فبلت جدید سامسونگ را با چند دستگاه دیگر مشاهده می کنید:

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اگرچه روی دستگاه شباهت زیادی به گلکسی اس 8 دارد، اما در پشت آن با داستان متفاوتی روبرو هستیم و دوربین دوگانه، به شاخصه اصلی گلکسی نوت 8 تبدیل شده است.

در حال حاضر چهار رنگ برای گلکسی نوت 8 در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شده که عبارتند از مشکی نیمه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شب، ارغوانی خاکی، طلایی، و رنگ جدید آبی اعماق دریا.

نمایشگر

اندازه نمایشگر گلکسی نوت 8 از تمامی نسخه های قبلی این سری بزرگ تر است، اما سبک طراحی و بدنه باریک این دستگاه باعث شده تا کار کردن با یک دست، چندان دشوار نباشد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

نمایشگر بدون مرز با پنل 6.3 اینچی از نوع سوپر امولد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و رزولوشن +QHD فضای بسیار وسیعی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا به راحتی فعالیت های مختلف را انجام دهند.

یکی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دیگر از قابلیت های جدید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نوت 8 که App Pair نام دارد، امکان جفت کردن اپلیکیشن ها با یکدیگر و اجرای همزمان آنها در کنار هم را فراهم می سازد.

همانند گلکسی اس 8، نیمه پایینی نمایشگر گلکسی نوت 8 هم حساس به فشار است و بازخورد لرزشی/لمسی را فراهم می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آورد.

سخت افزار

سامسونگ برترین ترکیب سخت افزاری ممکن در سال 2017 را برای گلکسی نوت 8 انتخاب کرده است. چیپست اسنپدراگون 835 یا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نسخه ارتقاء یافته اگزینوس 8895 قلب تپنده این فبلت پرچمدار را تشکیل می دهند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

شش گیگابایت حافظه رَم از نوع LPDDR4 و 64 یا 128 - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - پر سرعت نیاز تمام کاربران را برآورده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خواهد ساخت. البته احتمالاً همچون همیشه نسخه ای با 256 گیگابایت حافظه داخلی هم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در کشور چین عرضه می شود.

سامسونگ امسال در بخش باتری کمی محافظه کاری نموده و برای گلکسی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نوت 8، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته که حتی از گلکسی اس 8 پلاس نیز کمتر است، اما باید حق را به این شرکت کره ای داد تا به امنیت، بیش - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از هر چیز دیگری بها بدهد.

دوربین

کیفیت دوربین پرچمداران سامسونگ همواره زبانزد بوده و حال، گلکسی نوت 8 برای نخستین بار میزبان دو دوربین حرفه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ای است. هر دو دوربین از حسگر 12 مگاپیکسلی برخوردارند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - که یکی از آنها لنز واید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - (عریض) و دیگری لنز تله فوتو دارد و ترکیب این دو، بزرگنمایی اپتیکال دو برابری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را ممکن می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سازد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

سامسونگ در هر دو دوربین از لرزشگیر اپتیکال (OIS) استفاده کرده تا بدون نگرانی در شرایط مختلف، بهترین و دقیق - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ترین تصاویر را ثبت نماید. به لطف بهره گیری از دوربین های دوگانه، افکت های مختلف عمق میدان یا فوکوس مجدد در عکس های نوت 8 پیاده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سازی می شود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

سامسونگ لنز واید را به حسگرهای دوال پیکسل (Dual Pixel) - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مجهز کرده که فوکوس خودکار بسیار سریعی را به همراه می آورد، و در شرایط نوری ضعیف به کمک شما خواهد آمد.

قلم S - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Pen

یکی از بارزترین صفات خانواده نوت، قلم کاربردی S Pen است که در نوت 8، قابلیت های بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد، از جمله نوک ظریف تر، حساسیت بهتر در برابر فشار، و مقامت در برابر آب.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

با استفاده از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گلکسی نوت 8 می توانید متن را به صورت انیمیشن ارسال کنید، نقاشی بکشید، و به شیوه های مختلف خلاقیت خود را بروز دهید.

همچنین علاوه بر قابلیت «نمایشگر همیشه روشن»، توانایی یادداشت برداری روی صفحه خاموش هم در نوت 8 وجود دارد تا دسترسی به آن در شرایط مختلف - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به ساده ترین شکل ممکن فراهم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گردد.

نرم افزار

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

سامسونگ اندروید 7.1.1 نوقا را به صورت پیش فرض روی گلکسی نوت 8 نصب کرده و آن - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را همراه با رابط کاربری «سامسونگ اکسپرینس» عرضه می کند که اپلیکیشن های اختصاصی خانواده نوت را نیز به همراه دارد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

بیکسبی هم نقش فعالی را در جدیدترین پرچمدار کره ای ایفا می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کند و با توجه به عرضه جهانی این دستیار صوتی، تعداد کاربران این پلتفرم روز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به روز بیشتر خواهد شد.

در پست های بعدی می توانید از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - زمان عرضه، قیمت نهایی و دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اطلاع یابید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone