🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42811.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

موبایل YotaPhone 3 معرفی شد؛ میان رده ای به همراه نمایشگر ثانویه E-Ink

کمپانی یوتا که به نوعی خالق ایده قرار دادن نمایشگری ثانویه در پشت بدنه موبایل هوشمند به حساب می آید، اخیراً از موبایل یوتافون 3 رونمایی کرده که از نمایشگر 5.2 اینچی E-Ink در پشت ...

کمپانی یوتا که به نوعی خالق ایده قرار دادن نمایشگری ثانویه در پشت بدنه موبایل هوشمند به حساب می آید، اخیراً از موبایل یوتافون 3 رونمایی کرده که از نمایشگر 5.2 اینچی E-Ink در پشت بهره می برد و به سه دکمه خازنی مجهز شده است.

یوتافون 3 که در خاک چین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نام YOTA3 شناخته می شود، به نمایشگر اصلی 5.5 اینچی از نوع امولد تجهیز شده که رزولوشن Full HD را به نمایش در می آورد. دکمه هوم دستگاه هم زیر نمایشگر تعبیه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شده که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به عنوان اسکنر اثر انگشت نیز عمل می کند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

از منظر سخت افزار، اسمارت فون مورد اشاره از چیپست میان رده اسنپدراگون 625 بهره می برد و 4 گیگابایت حافظه رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فلاش LED دوگانه و دوربین جلو 12 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات آن به حساب می آیند.

یوتافون 3 به صورت پیش فرض همراه با اندروید 7.1.1 نوقا به بازار می آید و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی آن، به کمک کانکتور USB Type-C شارژ می شود. پیش فروش یوتافون 3 قرار از دو هفته دیگر آغاز شود و مدل های 64 و 128 گیگابایتی دستگاه به ترتیب با قیمت 360 و 465 دلار به دست مشتریان می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایلماه نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام حالتون خوبه؟ منطقه شهرک مشاغل فنی اسلام آباد غرب هم تعمیر مایکروفر جی پلاس M347B هم دارید
پاسخ: بله در شهرک مشاغل فنی شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone