🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42837.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ چه قابلیت هایی دارد؟

کنفرانس خبری سامسونگ برای معرفی گلکسی نوت ۸ در حال برگزاری است و همانطور که انتظار می رفت مشخص شده که دستگاه از آٰرایه دوربین دوگانه (هر دو دوازده مگاپیکسلی) بهره می گیرد که یکی ...

کنفرانس خبری سامسونگ برای معرفی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گلکسی نوت ۸ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در حال برگزاری است و همانطور که انتظار می رفت مشخص شده که دستگاه از آٰرایه دوربین دوگانه (هر دو دوازده مگاپیکسلی) بهره می گیرد که یکی به لنز تله فوتو و دیگری به لنز واید مجهز شده اند.

دوربین های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دوگانه را می توان از جمله ترندهای امروز دنیای موبایل دانست و در بازه زمانی یکسال گذشته نیز تولیدکنندگان متعددی ترکیب دوربین های مختلف را در بخش پشتی موبایل های خود پیاده ساده کرده اند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که از انواع واید گرفته تا تک رنگ، تله فوتو و مواردی مانند آن را شامل می شوند.

بنابراین جای تعجب ندارد اگر سامسونگ نیز به این جرگه بپیوندد و جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت ۸ را به این ویژگی مجهز نماید. قبل از مراسم معرفی این تلفن هوشمند نیز سامسونگ اعلام کرده بود که جدیدترین عضو از خانواده نوت را به یک دوربین معمولی در کنار یک لنز تله فوتو نظیر آیفون ۷ پلاس مجهز خواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

حالا مشخص شده که دوربین دوگانه گلکسی نوت ۸ با سورپرایزهایی همراه خواهد بود و اولین نکته آنکه هردوی آنها به سیستم لرزشگیر اپتیکال مجهز هستند. - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این در حالیست که در آیفون ۷ پلاس تنها دوربین اصلی این تکنولوژی را با خود دارد که البته این تصمیم سامسونگ را می توان هوشمندانه و به جا دانست.

هر دو دوربین گلکسی نوت ۸ به لرزشگیر اپتیکال مجهز هستند

خلاصه کلام اینکه هرچه فاصله کانونی یک لنز طولانی تر باشد لرزش دوربین در حین تصویربرداری نیز کمتر دردسر آفرین می شود. البته این مساله در طول روز چندان مشکل ساز نمی شود و بیشتر زمانی احساس می شود که نور فضا کم است و در لنزهای تله فتو که گشودگی دهانه لنز اندکی دارند بیشتر خودش را نشان می دهد.

در چنین شرایطی برای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آنکه لرزش دوربین جبران شود ضروریست که دوربین با سرعت شاتر بالاتری تصویربرداری نماید اما زمانی که نور کافی نباشد باید همزمان مقدار ایزو نیز بالا برود و این یعنی نویز تصاویر به میزان قابل توجهی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بالا می - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - روند.

اما در هر صورت از آنجایی که هر دو دوربین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نوت ۸ در بخش پشتی بدنه به لرزشگیر اپتیکال مجهز هستند و این حقیقت که یکی از دوربین ها از نوع تله فوتو با گشودگی دهانه لنز بیشتر (برابر با f/2.4) است باعث می شود که کاربران این موبایل عکس های شارپ تری را با کمک زوم دوبرابری آن حتی در نورهای اندک بگیرند.

در اینجا باید اشاره کنیم که گلکسی نوت ۸ یک قابلیت جالب دیگر هم در بخش دوربین خود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی -  دارد که توضیح آن از سازوکار لرزشگیر اپتیکال ساده تر است. تصور کنید قصد عکسبرداری از سوژه ای را دارید - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اما نمی دانید که باید از دوربین واید آن استفاده کنید یا قابلیت زوم دستگاه.

در چنین مواردی گلکسی نوت ۸ راهکاری بسیار ساده و در عین حال موثر برای حل این معما دارد؛ دستگا در واقع با استفاده از قابلیت دیگری به نام Dual Capture به طور همزمان دو عکس از سوژه می گیرد که یکی با استفاده از دوربین اصلی است و دیگری از طریق - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - لنز تله فوتو و به این ترتیب شما دو عکس با دو فاصله کانونی از یک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سوژه خواهید داشت.

مقایسه با دوربین آیفون ۷ پلاس

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

دوربین های دوگانه نوت ۸ درست مانند آیفون ۷ پلاس با تار کردن پس زمینه و قرار دادن سوژه اصلی در کانون تصویر، یک افکت عمق میدان مصنوعی را به عکس ها اضافه می کنند. در محصول اپل این ویژگی مد پرتره نامیده می شود و سامسونگ نام  Live Focus را بر آن نهاده است.

البته باید اضافه کنیم که در نوت ۸ می توانید پیش یا پس از گرفتن عکس، میزان تاری پس زمینه را مشاهده کرده و آن را تنظیم نمایید. علاوه بر این، در حین تنظیم کردن فریم نیز می توانید گشودگی دهانه لنز را به بیشترین میزان آن یعنی f/1.7 برسانید.

در مقابل اما اپل اجازه ادیت کردن افکت بوکه بعد از گرفتن عکس - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را به شما نمی دهد، ضمن آنکه از طریق منظره یاب هم نمی توانید بخش تار شده تصویر را مشاهده نمایید.

نرم افزار - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دوربین

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

در بخش نرم افزاری هم باید بگوییم که سامسونگ عملکرد بهتری را نسبت به دیگر رقبای اندرویدی خود به نمایش گذاشته و تفاوت میان پس زمینه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - تار تصاویر و سوژه ای که روی آن فوکوس شده کمتر به چشم می آید و شکل واقعی تری دارد.

اما در کنار قابلیت Live Focus، دوربین اصلی نوت ۸ به زوم دیجیتالی ۱۰ برابری و همچنین حسگر دوآل پیکسل مجهز شده است (البته تنها در دوربین زاویه واید) که پیشتر در گلکسی اس ۷ نیز شاهد استفاده از این تکنولوژی بوده ایم. به لطف فناوری دو آل پیکسل دوربین با سرعت بیشتری روی سوژه ها تمرکز میکند.

نمونه عکس های گرفته شده با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دوربین دستگاه:

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone