🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42827.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

با SSD جدید اپیسر برای گیمینگ آشنا شوید

اپیسر از جمله شرکت های تایوانی تولید کننده محصولات مرتبط با گروه حافظه است که در ایران نیز حضوری فعال دارد. این شرکت به تازگی از یک حافظه SSD جدید برای گیمینگ رونمایی کرده که ...

اپیسر از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جمله شرکت های تایوانی تولید کننده محصولات مرتبط با گروه حافظه است که در ایران نیز حضوری فعال دارد. این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شرکت به تازگی از یک حافظه SSD جدید برای گیمینگ رونمایی کرده که در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آن در همین رابطه جلب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می نماییم.

اس اس دی PT920 COMMANDO  از PCIe نسل 3X4 با سرعت خواندن و نوشتن 2500/1350 مگابایت در ثانیه پشتیبانی میکند و همانگونه که از نامش پیداست هر حرکت بازی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را دقیق - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و قدرتمند می سازد.

برای اثبات ادعای خود در یک بازی جنگی، شما به یک اس اس - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دی سخت در مرکز سیستم خود - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - جهت کنترل هر حرکت با قدرت، سرعت و دقت نیازمندید و جالب است بدانید که طراحی PT920 COMMANDO نیز الهام گرفته از یک تفنگ تهاجمی است تا تمامی این ویژگی ها را برایتان به ارمغان بیاورد.

اسلحه ای برای حرکت های سریع و روان

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

PT920 در ظرفیت های 240GB و 480GB تولید شده که از آخرین ورژن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - PCI Express Gen 3 x4 پشتیبانی می کند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و با استاندارد NVMe 1.2 مطابقت دارد. این محصول با تکنولوژی منحصر به فرد اپیسر و کیفیت MLC ساخته شده، ظرفیت 480GB این مدل با سرعت چشم گیر خواندن 2500MB/s و نوشتن 1300MB/s به خوبی 175,000 IOPs رسیده که هر حرکت بازی فشرده را دقیق و سریع میسازد.

PT920 COMMANDO  همراه با چند تکنولوژی پیشرفته که در ساخت SSD بکار میرودبرای ارائه عملکرد بی نظیرارائه شده است. برای دقت و ایمنی خواندن و نوشتن داده ها، امکاناتی به این شرح را دارد:

120bit/2KB ECC،
 End-to-End Data Protection،
 Smart ECC™
SmartRefresh
سیستم های |S.M.A.R.T. monitoring| و |Global Wear Leveling| عملیات را به بهترین نحو نگهداری میکنند. به علاوه PT920 دارای مزایایی مانند مصرف انرژی کم و توانایی قوی برای مقابله با حجم کار فشرده است، که آن را برای سیستم های با سرعت بالا و حرفه ای ایده آل میسازد.

پیروزی از درون آغاز میشود

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

ظاهر PT920 COMMANDO’ که به صورت اسلحه جنگی است مفهوم واقعی بازی را در سطح حرفه ای القا می کند. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دستگیره تفنگ همراه با یک سیستم خنک کننده طراحی شده در حالی که قطعات دیگر با جزییات کامل و دقیق همانند پورت تخلیه حرارت عمل میکنند .به علاوه  انتقال حرارت بصورت مداوم  باعث میشود سیستم بصورت عالی حرارت را از درون خارج کند و گارانتی 3 ساله - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به همراه سیستم حفاظتی باعث افزایش طول عمر این کالا میگردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone