🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42809.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پتنت مایکروسافت، به کنترلری شبیه به چوب دستی جادوگری برای هولولنز اشاره دارد

طی سال جاری میلادی، مایکروسافت بیشترین وقت خود را صرف هدست های واقعیت ترکیبی ویندوز کرده اما مدتی است که خبری درباره هدست واقعیت افزوده هولولنز به گوش نمی رسد. اوایل امسال، کمپانی غول نرم ...

طی سال جاری میلادی، مایکروسافت بیشترین وقت خود را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - صرف هدست های واقعیت ترکیبی ویندوز کرده اما مدتی است که خبری درباره هدست واقعیت افزوده هولولنز به گوش نمی رسد. اوایل امسال، کمپانی غول نرم افزار از کنترلرهایی حرکتی برای هدست های واقعیت ترکیبی خود رونمایی کرد و حالا به نظر می رسد مشغول توسعه کنترلری شبیه به چوب دستی جادوگری است که برای واقعیت افزوده و هولولنز کاربرد دارد.

کاربران اخیراً پتنتی از سوی مایکروسافت را رویت کرده اند که سخت افزاری جانبی و استوانه ای شکل را نمایش می دهد و از چند دکمه، یک تریگر و یک محافظ انگشت بهره می برد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

این سخت افزار، بسیار شبیه به سخت افزار Draw گوگل به نظر می رسد که برای گوگل گلس ساخته شده بود و می تواند گزینه های کنترلی هولولنز را بسط دهد. مایکروسافت این پتنت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را برای نخستین بار در ماه ژوئن سال گذشته به ثبت رسانده و دقیقاً در همان روزی که ویدیوی چشم انداز واقعیت ترکیبی ویندوز را منتشر کرد. در آن ویدیو، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می تواند سخت افزاری مشابه همین پتنت را مشاهده کرد که برای دنبال کردن حرکات دست روی هدست HTC Vive به کار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گرفته می شود.

گفتنی است که در حال، مایکروسافت با شرکایی نظیر ایسر، دل، ایسوس، اچ پی و لنوو همکاری می کند تا اواخر سال 2017، هدست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - های واقعیت ترکیبی ویندوز را به بازار بفرستد. این هدست ها، قیمتی پایین تر از بازه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قیمت معمول هدست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - های واقعیت مجازی خواهند داشت و مثلاً - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هدست ایسر، با قیمت پایه 299 دلار فروخته می شود. مایکروسافت همچنین روی توسعه آزادی عمل - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - 6 درجه ای بدون نیاز به سنسورهای خارجی متمرکز است و اکثر پی سی ها، قادر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به اجرای اپلیکیشن ها و بازی های این هدست ها خواهند بود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone