🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42824.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

شبکه اجتماعی لینکدین حالا از ویدیو هم پشتیبانی به عمل می آورد

لینکدین در میان مردم معمولا به عنوان محفلی مجازی برای کسب و کارها و یافتن شغل شناخته می شود. با وجود آنکه گردانندگان این شبکه اجتماعی اوایل امسال طراحی آن را به طور کامل دگرگون ...

لینکدین در میان مردم معمولا به عنوان محفلی مجازی برای کسب و کارها و یافتن شغل شناخته می شود. با وجود آنکه گردانندگان این شبکه اجتماعی اوایل امسال طراحی آن را به طور کامل دگرگون کردند، هنوز هم بسیاری از کاربران لینکدین را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یک شبکه اجتماعی مثل فیسبوک یا توییتر نمی دانند و به طور روزانه از آن استفاده نمی کنند. با این وجود، مدیران لینکدین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تصمیم گرفته اند که با - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اضافه کردن قابلیتی جدید کاربران را برای فعالیت و اشتراک گذاری بیشتر محتوا در این شبکه اجتماعی ترغیب کنند.

این قابلیت چیزی نیست جز پشتیبانی از ویدیوها؛ قابلیتی که از ماه گذشته تا امروز در محیط لینکدین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - تست می شد، اما حالا تمامی اعضای این شبکه اجتماعی می توانند به آن دسترسی داشته و ویدیوهای خود را آپلود کنند. اپلیکیشن های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - iOS و اندروید لینکدین هم - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از ویدیوها پشتیبانی می کنند، ولی هنوز امکان استریم زنده ویدیو را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ندارند. مایکروسافت اعلام کرده که امکان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - استریم زنده را طی چند هفته آینده در اختیار کلیه کاربران قرار می دهد.

از امکانات استریم زنده لینکدین می توان به مطلع شدن از موقعیت جغرافیایی تماشا کنندگان ویدیو، تعداد نظرات، لایک ها و بازدید ها اشاره کرد. حتی امکانی فراهم شده که از دیده شدن ویدیوهایتان توسط شرکت های بزرگ هم مطلع شوید.

بد نیست بدانید که مایکروسافت سال گذشته لینکدین را با مبلغ قابل توجه 26 میلیارد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دلار خریداری - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - کرد، و از آن زمان تا کنون بسیاری از برنامه های لینکدین پیش از خریداری شدن را عملی کرده است. غول - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نرم افزاری همچنین نسخه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ویژه ای از اپلیکیشن لینکدین را برای ویندوز 10 عرضه کرده که می توانید آن را همین حالا از ویندوز استور دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone