🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18800.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوشی‌های اندرویدی به قابلیت پایش ضربان قلب و نرخ تنفس با دوربین مجهز می‌شوند

گوگل ویژگی جدیدی را به گوشی‌های اندرویدی می‌‌آورد که به واسطه آن کاربران می‌توانند از طریق دوربین و با کمک اپلیکیشن گوگل فیت، ضربان قلب و تنفس خود را پایش کنند. انتظار می‌رود این قابلیت ...

گوگل ویژگی جدیدی را به گوشی‌های اندرویدی می‌‌آورد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - که به واسطه آن کاربران می‌توانند از طریق دوربین و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - با کمک اپلیکیشن گوگل فیت، ضربان قلب و تنفس خود را پایش کنند. انتظار می‌رود این قابلیت همین ماه در دسترس کاربران پیکسل قرار گرفته و در آینده به دیگر گوشی‌های اندرویدی بیاید.

هر دو ویژگی مانیتورینگ با اتکا به دوربین دستگاه کار می‌کنند. در سنجش وضعیت تنفس، تعداد دفعات بالا و پایین رفتن قفسه سینه کاربر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - مورد توجه قرار می‌گیرد. پایش ضربان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - قلب نیز با بررسی تغییر رنگ جزئی انگشت دست در اثر حرکت خون در رگ‌ها برآورد می‌شود.

برای شمارش تعداد نفس‌ها در هر دقیقه، کاربر باید جلوی دوربین گوشی قرار بگیرند در حالی که سر و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - قفسه سینه به شکل درستی در مقابل دوربین قرار داشته باشد. همچنین برای پایش ضربان قلب، کاربر لازم است انگشت خود را مقابل دوربین قرار دهد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل

«جک پو» مدیر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - محصول بخش سلامت گوگل در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

«پزشکان نیز با مشاهده بالا و پایین آمدن قفسه سینه، تعداد نفس‌های کاربران را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - اندازه گیری می‌کنند و ویژگی جدید نیز با کمک روش یادگیری ماشینی، از همین روش الگوبرداری کرده است.»

در واقع ویژگی پایش ضربان قلب در گوشی پیکسل عملکردی مشابه همان چیزی دارد که سامسونگ در برخی گوشی‌های خود از جمله گلکسی S10 در اختیار کاربران قرار داده بود. البته کره‌ای‌ها این ویژگی را در گوشی‌های هوشمند بعدی از جمله گلکسی S10E و گلکسی S20 حذف کردند.

داده‌های مربوط به ضربان قلب با این روش، نسبت به داده‌های برخی گجت‌های پوشیدنی که می‌توانند در کل روز وضعیت کاربر را پایش کنند، چندان جامع و کامل نیست. اما جک پو معتقد است این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - ویژگی ابزار مفیدی است که کاربران می‌توانند در منزل و محیط کار وضعیت خود را پایش کنند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل

وی می‌گوید بهتر است کاربران حداقل هفته‌ای یک بار ضربان قلب خود را اندازه گیری کنند. برخی کاربران امکان خرید گجت‌های پوشیدنی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - را ندارند و با اضافه کردن چنین قابلیت‌هایی به گوشی‌های هوشمند، دیگر نیازی به هزینه کردن برای خرید برخی گجت‌ها را نخواهند داشت.

گوگل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - ادعا می‌کند ویژگی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - اخیر دقت بالایی دارد و در هر دقیقه ممکن است تنها یک تنفس اشتباه کند یا 2 درصد خطا در پایش ضربان قلب داشته باشد. همچنین قابلیت جدید در افراد سفید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - پوست و رنگین پوست مورد بررسی قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - و نشان می‌دهد از دقت بالایی روی کاربران با طیف مختلف رنگ پوست برخوردار است.

گوگل تاکیده کرده است که این ویژگی‌ها فقط برای پایش - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - وضعیت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر سرعین استان اردبیل - سلامت به کار برده می‌شوند و قدرت تشخیص بیماری یا عارضه خاصی را ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone