🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28876.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سقف برداشت پول از خودپردازها به ۵۰۰ هزار تومان رسید

از صبح امروز تا ۱۷ فروردین ماه سال ۹۸ به مدت ۲۱ روز سقف برداشت پول از که بر اساس قوانین بانکی ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده به ۵۰۰ هزار تومان در تمامی بانک‌ها و ...

از صبح امروز تا ۱۷ فروردین ماه سال ۹۸ به مدت ۲۱ روز سقف برداشت پول از که بر اساس قوانین بانکی ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده به ۵۰۰ هزار تومان در تمامی بانک‌ها و موسسات مالی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - و اعتباری فعال کشور افزایش پیدا کرد، البته شهروندان برای دریافت ۵۰۰ هزار تومان باید به خودپردازهایی مراجعه کنند که کارت اعتباری‌شان متعلق به همان بانک یا موسسه مالی است.

بر اساس مجوز بانک مرکزی سقف برداشت پول با بروزرسانی سیستم خودپرداز‌ها از صبح امروز در تمامی بانک‌ها به ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. اینطور که بانک مرکزی اعلام کرده است سیستم بانکی هر ساله تمهیداتی را برای رفاه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - حال مشتریان و ارائه خدمات بانکی در آخرین روز‌های سال و ایام نوروز در نظر می‌گیرد و امسال نیز تمامی بانک‌ها با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - توجه به صدور مجوز افزایش سقف برداشت پول از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - خودپرداز‌ها توسط اداره نظام‌های پرداخت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - بانک مرکزی در آستانه ایام نوروز و با توجه به نیاز شهروندان به پول نقد در خرید یا مسافرت این سقف را افزایش داد:

«بر همین اساس از صبح امروز تا ۱۷ فروردین به مدت ۲۱ روز سقف برداشت پول از خودپرداز که بر اساس قوانین بانکی ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده با بروزرسانی سیستم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - خودپرداز‌ها به ۵۰۰ هزار تومان در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - تمامی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری فعال کشور افزایش پیدا کرده است. با توجه به اینکه افزایش سقف برداشت پول از خودپرداز‌ها طبق روال هر ساله به صورت غیرشتابی است لذا متقاضیان دریافت پول نقد در ایام نوروز برای استفاده از سقف برداشت ۵۰۰ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - هزار تومانی باید به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - خودپرداز بانک عامل مراجعه کنند و در صورت مراجعه به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مریوان استان کردستان - خودپرداز سایر بانک‌ها در هر تراکنش تا ۲۰۰ هزار تومان قابلیت برداشت پول دارند.»

گفتنی‌ست چندی پیش مبلغ انتقال وجه کارت به کارت در اپلیکیشن‌های پرداخت ساز موبایلی به یک میلیون تومان کاهش یافته بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازپر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، یکی از مشکلات رایج برای لباسشویی جی پلاس GWM-KD1048، ممکنه مشکل در باکس آب ورودی باشه که برای تعمیرش میتونید به یک فروشگاه الکترونیک در منطقه میدان جهاد مراجعه کنید. همچنین چک کردن مسیر لوله آب ورودی و نظافت فیلتر نیز میتونه به حل مشکلتون کمک کنه. امیدوارم کمکتون کرده باشم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone