🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28868.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

وقتی شبکه‌های اجتماعی به بیلبورد تروریست‌های نیوزیلند تبدیل شدند

سه ماه قبل که «وسیم الستی»، مسلمان اردنی تبار در فیس‌بوک دلیل انتخاب نیوزیلند برای زندگی را امنیت و احترام به عقاید دیگران در این کشور عنوان کرد، حتی خوابش را هم نمی دید حین ...

سه ماه قبل که «وسیم الستی»، مسلمان اردنی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - تبار در فیس‌بوک دلیل انتخاب نیوزیلند برای زندگی را امنیت و احترام به عقاید دیگران در این کشور عنوان کرد، حتی خوابش را هم نمی دید حین نماز خواندن خود و کودکش به رگبار بسته شوند.

اما نه تنها او بلکه ده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - ها فرد دیگر تنها به خاطر اعتقاداتشان به سبک شوتر اول شخص به رگبار بسته شدند. تروریست های پشت این ماجرای هولناک به خوبی از قدرت شبکه های اجتماعی در نفرت پراکنی آگاه بودند.

آنها نه تنها قبل از اجرای عملیات یک مانیفست ۸۷ صفحه ای سراسر نفرت پراکنی را علیه مسلمانان منتشر کرده بودند، بلکه در کمال خونسردی فیلم تیراندازی را هم در شبکه های اجتماعی توییتر، فیس‌بوک و یوتیوب منتشر کردند؛ ویدیویی که اگر به یک فرد بی خبر نشان می دادید شاید آنرا کلیپ اینستاگرامی یا ساختگی می پنداشت.تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران

حادثه تروریستی نیوزیلند در همان شبکه های اجتماعی شروع و تمام شد که قرار بود عصری جدید از فضای باز، سعه صدر و درک متقابل را به ارمغان بیاورند. تروریست ها اما با برنامه ای از پیش تعیین شده آنها را به پرده ای بزرگ برای به تصویر کشیدن نمایش مخوف خود در تمام جهان - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - بدل کردند. «استیو گومز»، متخصص امنیت در این باره می گوید:

کاربرد شبکه های اجتماعی رساندن - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - پیام به دیگران است و هدف - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - جانیان هم جذب مخاطب بیشتر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - و تحت تاثیر قرار دادن آنها بود.

«برینتون ترنت»، عامل اصلی جنایت با انتشار تمام مراحل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - حادثه تروریستی نیوزیلند در شبکه های اجتماعی، دروازه ای را برای تبدیل خشم فروخفته جوامع به جنایت و آدم کشی باز کرده و انتشار چنین مطالبی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - در سطح گسترده تنها دو پیامد خواهد داشت. اولا می تواند افراد با گرایش های نژادپرستانه راست افراطی را به انجام حملات مشابه در کشورهای دیگر تشویق کند و دوما - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - مسلمانان را به مقابله به مثل وا دارد.

جای تعجب اینجاست که فیس‌بوک، گوگل و توییتر علی رغم راهکاری پیچیده برای شناسایی و حذف محتوای غیر مجاز تا مدت قابل توجهی مانع انتشار ویدیویی حادثه تروریستی نیوزیلند نشدند تا جایی که «رایان مک»، گزارشگر بازفید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - از نمایش دو ساعته آنها در اکانتی پرطرفدار خبر داده بود. آنها بستری درآمدزا را برای خود دست و پا کرده اند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - که سود سرسام آوری را عایدشان می کند اما چه میزان از این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - درآمد صرف ایمن سازی این بستر شده است؟تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران

ناتوانی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - این شرکت ها در مبارزه با این چالش شاید عامدانه نباشد اما - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - به هر حال آنها را به بخشی از مشکل تبدیل کرده است. این غول های فناوری باید مسئولیت خود در انگیزه بخشیدن به تروریست ها و افزایش مقیاس تاثیر حادثه تروریستی نیوزیلند را بر عهده بگیرند و به نظر حالا زمان آن رسیده که متخصصان مبارزه با تروریسم غول - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - های فناوری را هم تحت نظر بگیرند.

عملیات اساسا برای شبکه های - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - اجتماعی طراحی شده بود

بیایید تعارف را کنار بگذاریم. شبکه های اجتماعی به نبض تپنده دست راستی های افراطی بدل شده اند. حضور پررنگ عاملان حادثه تروریستی نیوزیلند در شبکه های اجتماعی قبل و حین این رویداد حاکی از این است که این حادثه خشونت بار به صورت ویژه برای عصر دیجیتال طراحی شده اند. به عبارت دیگر زیربنای شبکه های اجتماعی در این حمله نقش کمکی نداشته اند، بلکه مرکز آن بوده اند.

لزوم وضع قوانین جدید در اینترنت

علی رغم تاکید دائمی مدیران این شبکه ها بر اختصاص بودجه و صرف هزینه برای توسعه راهکارهای هوشمند سانسور محتوای خشونت آفرین، واضح است که این غول ها علی رغم قدرت و ثروت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - فراوان به تنهایی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - قادر به انجام اینکار نیستند.

برای دستیابی سریع به نتیجه بهتر باید با وضع قوانین و راهکارهای جدید به آنها کمک کرد. برای مثال می توان سیستم سازماندهی شده ای را برای ارائه پاداش در برابر گزارش محتوای نامناسب نظیر حادثه تروریستی نیوزیلند توسعه داد.تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران

انجام تحقیقاتی مفصل برای تعیین میزان تناسب بین ناشناس بودن و سوءاستفاده از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - پلتفرم های آنلاین و ارائه امتیازاتی به کاربران تایید هویت شده نیز می تواند به کاهش انتشار محتوای خشونت آمیز کمک کند. با گسترش ابزارهای تشخیص چهره نظیر FaceID تایید هویت کاربران با دقت و سهولت بهتری صورت خواهد گرفت.

در کنار این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - موارد دولت می تواند شبکه های اجتماعی بزرگ نظیر فیس‌بوک و یوتیوب را به اختصاص بخشی از درآمد هنگفتشان به آموزش استفاده بهتر از شبکه های اجتماعی و راه اندازی کمپین های ضد نژادپرستی و حتی پرداخت دستمزد به نیروی های پلیس برای مقابله با نفرت پراکنی آنلاین مجبور کند.

مصونیتی در کار نیست

پس از ماجرای اثرگذاری روس ها بر انتخابات - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - ۲۰۱۶ آمریکا که از طریق شبکه های اجتماعی صورت گرفت، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - بخشی از افکار عمومی کشورهای غربی به ویژه آمریکا نسبت به این رسانه ها بدبین شده اند. این مساله باعث شده برخی نامزدهای ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - جمله سناتور «الیزابت وارن» شمشیر خود را علیه این شبکه ها از رو بسته و آنها را به تجزیه شدن تهدید کنند.

بخشی از این فشار بی تردید به این ایده برمی گردد که شبکه های اجتماعی بزرگ نسبت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندران - به عواقب کسب و کارشان لاقید هستند اما این پلتفرم ها باید درک کنند که بی تفاوتی نسبت به افراطی گری، آزار و اذیت، نفرت پراکنی و سوءاستفاده آنلاین از این رسانه ها تنها افکار عمومی را بیشتر علیه آنها می شوراند.تعمیرات لباسشویی سام در شهر محمودآباد استان مازندراناین تفکر منفی البته بی دلیل هم نیست و در حالی که قرار بود فیس‌بوک و توییتر و امثالهم به آزادی بیان بیشتر منجر شوند، حالا به بیلبوردی آزاد برای نمایش جنایاتی نظیر حادثه تروریستی نیوزیلند تبدیل شده اند.

تروریست ها از داعش گرفته تا انواع و اقسام نژادپرست ها به خوبی قدرت رسانه های اجتماعی را برای نفرت پراکنی درک کرده اند و این سوءاستفاده عواقب ترسناک بسیاری در پی دارد. شاید اگر این شبکه ها در سالیان گذشته واکنش بهتری در برابر انتشار ویدیوهای داعش از خود نشان می دادند دیروز شاهد جنایتی هولناک در گوشه ای آرام از دنیا نبودیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone