🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28895.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام خواستار دریافت غرامت ۳۱ میلیون دلاری از اپل شد [به‌روزرسانی]

کوالکام در پی دریافت غرامت ۳۱ میلیون دلاری از اپل به خاطر نقض مالکیت معنوی پتنت هایش است. کوالکام ادعا می‌کند که اپل در بعضی از آيفون‌های خود از برخی پتنت‌های ثبت شده توسط این ...

کوالکام در پی دریافت غرامت ۳۱ میلیون دلاری از اپل به خاطر نقض مالکیت معنوی پتنت هایش است.

کوالکام ادعا می‌کند که اپل در بعضی از آیفون‌های خود از برخی پتنت‌های ثبت شده توسط این کمپانی بدون گرفتن اجازه استفاده کرده و حال باید برای هر آیفون تولید شده ۱.۴۰ دلار بپردازد. یکی از این پتنت‌ها به اتصال سریع گوشی به اینترنت پس از روشن شدن اشاره می‌کند. یکی دیگر نیز به پردازنده گرافیکی و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - عمر باتری دستگاه مربوط بوده و آخری هم به سریع‌تر دانلود شدن اپلیکیشن‌های روی گوشی کمک می کند.

اپل قصد دارد رقم ارائه شده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - توسط کارشناسان کوالکام را با انجام بررسی‌های جدید کاهش دهد.

۳۱ میلیون دلار شاید برای کمپانی بزرگی مانند اپل که سال گذشته میلادی ارزش آن از ۱ تریلیون دلار عبور کرد رقم ‌آن‌چنان بزرگی نباشد اما کوالکام با پیروزی در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - این دعوای حقوقی می‌تواند خود را به عنوان شرکتی مطرح کند که حتی کمپانی بزرگی مانند اپل هم از ایده‌های آن برای تولید گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان

به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - طور کلی، تمام آیفون‌هایی که از ماه جولای ۲۰۱۷ با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - تراشه‌های اینتل عرضه شده‌اند شامل این شکایت خواهند شد. اپل از سال ۲۰۱۶ شروع به استفاده از مودم‌های اینتل در برخی مدل‌های آیفون 7 و 7 پلاس کرده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - بود. در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - حال حاضر این کمپانی استفاده از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - مودم‌های اینتل را نسبت به کوالکام ترجیح می‌دهد. از سوی دیگر، اپل مدتی پیش ادعا کرد که یکی از مهندسان سابق این کمپانی در توسعه یک فناوری جدید که توسط کوالکام ثبت شده، نقش مهمی داشته و باید نامش در این پتنت ذکر می‌شد.

درگیری‌های بین اپل و کوالکام به موضوع دنباله داری در دنیای تکنولوژی تبدیل شده است. پیش از این این کمپانی اپل را به موارد متعددی از جمله سرقت اسرار تجاری متهم کرده و مدعی شده است که تقاضای اپل برای نوآوری سالیانه هزینه گزافی را به این شرکت تحمیل کرده است.

[تاریخ انتشار خبر اصلی:  ۱۸ اسفند]

به‌روزرسانی

هیئت منصفه دادگاه فدرال سن دیگو به اتفاق ارا اعلام کرد که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - اپل باید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - ۳۱ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - میلیون دلار به عنوان غرامت استفاده غیرقانونی از ۳ پتنت مذکور به کوالکام پرداخت کند. با این حال دادگاه منطقه جنوبی تگزاس از کوالکام خواسته یک میلیارد - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر آزادشهر استان گلستان - دلار را به عنوان حق امتیاز استفاده انحصاری از مودم های این شرکت در آیفون، به کمپانی کوپرتینویی پرداخت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone