🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28879.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دوشنبه سوری اسفند ماه همراه اول؛ تا صد گیگ اینترنت رایگان جایزه بگیرید

اپراتور همراه اول از اول زمستان امسال طرحی به نام «دوشنبه سوری» راه‌اندازی کرده‌ است که در آن قرار بود دوشنبه آخر هر ماه طرح‌ها و جوایز ویژه‌ای برای کاربران ارائه شود. این طرح به ...

اپراتور همراه اول از اول زمستان امسال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - طرحی به نام «دوشنبه سوری» راه‌اندازی کرده‌ است که در آن قرار بود دوشنبه آخر هر ماه طرح‌ها - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - و جوایز ویژه‌ای برای کاربران ارائه شود. این طرح به ایستگاه پایانی خود در سال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - ۹۷ رسیده و فردا، آخرین دوشنبه سال، بار دیگر برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین، در قالب طرح «دوشنبه سوری» در آخرین دوشنبه هر ماه طرح‌های جذاب و ویژه‌ای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - در نظر گرفته است.

به علاوه هدایای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - در نظر گرفته برای هر «دوشنبه سوری» متنوع و متفاوت است و مشترکین هر ماه از هدایای آن مطلع خواهند شد. شرایط دریافت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - این بسته‌ها به گفته همراه اول به شرح زیر است:

  • هر مشترک در هر ماه تنها یکبار می - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - تواند بسته دوشنبه سوری را فعال نماید.
  •  بسته های هدیه فوق - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت مشترک - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - فعال می گردد.
  • بسته های هدیه این طرح، هیچ رزرو اتوماتیکی ندارد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان

در آخرین دوشنبه سال هم شاهد اجرای دوباره این طرح از سوی اپراتور اول هستیم.  مشترکین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - از ساعت ۰۰:۰۰ تا ۲۳:۵۹ دوشنبه ۲۷ اسفند (به مدت یک روز) فرصت دارند با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۵۴*۱#بسته خود را فعال نمایند. به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی یکی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - از بسته های اینترنت رایگان یک روزه از یک گیگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت اختصاص داده می‌شود. زمان مصرف بسته به مدت یک روز از ساعت ۵ صبح تا - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - ۱۷ عصر است.

همچنین مشترکانی که قبل از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - فعال سازی این بسته، سرویس اینترنت خود را فعال نکگرده‌اند، ابتدا سرویس اینترنت برایش فعال می‌شود و پس از اتمام این بسته سرویس اینترنت برایش غیرفعال می‌شود.
همراه اولی‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر مریوان استان کردستان - این خصوص به پرتال اینترنتی اپراتور اول مراجعه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone