🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28891.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سرقت ۱۳۰ هزار دلار ارز دیجیتال توسط هکر ۱۸ ساله ژاپنی

یک شهروند ۱۸ ساله ژاپنی به اتهام سرقت ارز دیجیتال Monacoin به ارزش ۱۵ میلیون ین (تقریبا ۱۳۴ هزار دلار) توسط پلیس این کشور دستگیر شده است. طبق گزارش نشریه Japan Times این فرد متهم است ...

یک شهروند ۱۸ ساله ژاپنی به اتهام سرقت ارز دیجیتال Monacoin به ارزش ۱۵ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - میلیون ین (تقریبا ۱۳۴ هزار دلار) توسط پلیس این کشور دستگیر شده است.

طبق گزارش نشریه Japan Times این فرد متهم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - است که با هک کردن یک وبسایت مرتبط با ارزهای مجازی، مبلغ هنگفتی را به سرقت برده است. این نخستین باری است که بازرسان ژاپنی پرونده سرقت ارزهای دیجیتال توسط یک شخص را بررسی می کنند.

این سرقت آنطور که پلیس اعلام کرده بین ۱۴ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - اوت و اول سپتامبر سال - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - ۲۰۱۸ اتفاق افتاده و فرد متهم این مبالغ را از وبسایتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - به نام Monappy - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - استخراج کرده که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - افراد برای نقل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - انتقال ارز مجازی Monacoin از آن استفاده می کنند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران

هکر ۱۸ ساله در این عملیات برای مخفی کردن اطلاعات فردی خود شامل آدرس IP سیستم مورد استفاده اش، - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - از نرم افزار رمزگذاری همتا - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - همتای تور استفاده کرده اما علیرغم تمامی تلاش هایی که برای پاک کردن ردپایش انجام داده محققان امنیتی پلیس ژاپن موفق شدند موقعیت او را شناسایی کنند. آنها برای این منظور از لوگ ارتباطات هکر جوان استفاده کردند که روی سرورهای Monappy باقی مانده بود.

طبق اعلام مقامات پلیس ژاپن، فرد متهم اعتراف کرده که سرقت ارز دیجیتال از سایت Monappy کار او بوده است. او در توضیحاتش اینطور آورده:

فکر می کردم راهی پیدا کرده ام که بدون متوجه شدن دیگران این کار را انجام خواهم داد و اینطور به نظرم می رسید که مشغول بازی های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - ویدیویی هستم.

البته هنوز مشخص نیست که این فرد چطور اقدام به سرقت ارز دیجیتال از وبسایت مذکور کرده اما مقامات پلیس می گویند این فرد توانسته از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - آسیب پذیری خاصی برای این منظور استفاده نماید که در کد وبسایت مورد نظر بوده و افراد با کمک آن برای دیگران پول ارسال می کردند. هکر جوان ادعا می کند نوعی شکاف امنیتی را در این وبسایت پیدا کرده که به لطف آن اگر فردی در یک بازه زمانی کوتاه مرتبا اقدام به انتقال رمزارزها کند آنگاه سیستم نقل و انتقال آن دچار اختلال می شود.

با توجه به آنچه گفته شد این نوجوان به صورت مستمر اقدام به ارسال درخواست انتقال رمزارز به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - اکانت خود کرده و در نتیجه سیستم نقل و انتقال - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - سایت را دچار اختلال می کند. با این کار او موفق شده مبلغ هنگفتی را به اکانت خودش انتقال دهد. گفته می شود این آسیب پذیری حدودا ۷۷۰۰ سرمایه گذار سایت Monappy را تحت تاثیر قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone