🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28893.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ابداع روشی برای استخراج ویدیوهای اسلوموشن از تصاویر تار

دوربین های فوق سریعی که برای ثبت ویدیوهای اسلوموشن چشم نواز به کار می روند، عموما قیمت بالایی دارند اما به لطف تکنیک جدید استخراج ویدیوهای اسلوموشن از یک تصویر، گوشی هوشمند شما که به ...

دوربین های فوق سریعی که برای ثبت ویدیوهای اسلوموشن - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کوچصفهان استان گیلان - چشم نواز به کار می روند، عموما قیمت بالایی دارند اما به لطف تکنیک جدید استخراج ویدیوهای اسلوموشن از یک تصویر، گوشی هوشمند شما که به راحتی در جیب می شود در آینده قادر به ثبت این تصاویر خواهد بود.

تصاویر به دلایل مختلفی مثل فوکوس نبودن دوربین یا سرعت پایین شاتر تار می شوند و حالا محققان دانشگاه «پلی‌تکنیک فدرال لوزان» و آزمایشگاه SMRLab هاوارد به روش جدیدی برای آنالیز تصاویر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کوچصفهان استان گیلان - تار و تولید فریم های گام به گام دست یافته اند که هریک بخشی از حرکت سریع سوژه را به نمایش می - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کوچصفهان استان گیلان - گذارند.تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کوچصفهان استان گیلان

این روش که تکنیک فریم مجازی (VFT) - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کوچصفهان استان گیلان - نام گرفته قادر به تبدل تمامی تصاویر مات به ویدیوهای اسلوموشن نیست و تنها تصاویر سیاه و سفید با کنتراست بالا را ثبت و رمزگشایی می کند.این محققان با محدود کردن رنگ ها به پیکسل های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کوچصفهان استان گیلان - سیاه و سفید و استفاده از ویژگی عمق بیت سنسور (قابلیت سنسور برای مشاهده یک رنگ خاص در شدت های متفاوت) نرخ فریم را قابل ثبت در یک تصویر را به میزان قابل توجهی افزایش داده اند. برای بهره بردن از روش VFT باید نورپردازی سوژه یکنواخت و شدید باشد.

این محدودیت ها تکنیک فریم مجازی را تا حد زیادی به لابراتوارها محدود کرده و در واقع این روش فعلا توان رقابت با دوربین های مخصوص اسلوموشن را ندرد. هرچند محققان سوییسی و آمریکایی هنوز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کوچصفهان استان گیلان - در ابتدای راه قرار دارند اما تاکید کرده اند که با استفاده از این روش می توان حتی با دوربین های موبایل هم تصاویری با نرخ یک میلیون فریم بر ثانیه ثبت کرد که از پتانسیل بالای تکنیک VFT حکایت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کوچصفهان استان گیلان - دارد.

 

تماشا کنید: ویدیوی اسلوموشن از نصب دوربین روی ماشین چمن زنی و سلاخی گجت ها

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone