🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28861.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

هشدار آمریکا به آلمان: بین هواوی و همکاری اطلاعاتی با ما یکی را انتخاب کنید

درگیری آمریکا و هواوی هر روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد و حالا دولت ترامپ علنا از آلمان خواسته بین تجهیزات این شرکت و دسترسی به سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی واشنگتن یکی ...

درگیری آمریکا و هواوی هر روز ابعاد گسترده تری به خود می گیرد و حالا دولت ترامپ علنا از آلمان خواسته بین تجهیزات این شرکت و دسترسی به سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان - واشنگتن یکی را انتخاب کند.

هواوی از مدت ها قبل با اتهام جاسوسی برای دولت چین از سوی آمریکایی ها مواجه بوده است. این شرکت اما مرتبا این اتهام را تکذیب کرده و خواستار ارائه مدارک مستدل از سوی کشورهای غربی شده؛ اقدامی که تا کنون صورت نگرفته است.

دولت ترامپ برای فشار هرچه بیشتر بر کمپانی چینی از همپیمانان خواسته استفاده از تجهیزات کارآمد این کمپانی در زمینه های ارتباطی را فراموش کنند، حالا اما بی تفاوتی دولت آلمان در برابر این درخواست ها باعث واکنش نسبتا شدید آمریکا شده است.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان - سفیر آمریکا در برلین با ارسال نامه ای به مقامات دولتی به آنها هشدار داده در صورتی که پروژه توسعه زیرساخت شبکه های 5G توسط هواوی متوقف نشود، این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان - کشور اجازه دسترسی به داده های محرمانه سرویسی اطلاعاتی آمریکا را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان - نخواهد داشت.

پیشتر آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان تاکید کرده بود که در صورت ارائه تضمین های کافی از سوی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان - هواوی این شرکت می تواند به فعالیت در زمینه شبکه های 5G آلمان ادامه دهد اما در نامه ارسالی از سوی سفارت تاکید شده که نمی توان با بازرسی تجهیزات سخت افزاری یا حتی نرم افزاری چینی امنیت آنها را تضمین کرد. تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان

آمریکا در حالی به کشورهای دیگر برای کنار گذاشتن تجهیزات و سرویس های هواوی فشار می آورد که کارشناسان این حوزه هشدار داده اند با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان - تحریم این شرکت توسعه نسل جدید شبکه های موبایلی برای چند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان - سال به تاخیر خواهد افتاد.

در ایالات متحده مجادلات پیرامون این - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان - شرکت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان - بالا گرفته؛ از یک سو وزارت دادگستری هواوی را به سرقت اسرار تجاری و پنهانکاری متهم کرده و از سوی دیگر این شرکت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کنگاور استان کردستان - به اتهام تحریم های ناعادلانه از دولت و کنگره آمریکا شکایت کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone