🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28873.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

بازگشت ۷۰ هزار حساب کاربری حذف شده‌ تلگرام

طی ساعات گذشته ۷۰ هزار کاربر پیام‌رسان تلگرام در شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند که پروفایل آنها پاک شده و نمی‌توانند به تاریخچه چت‌های خود دسترسی داشته باشند. حساب کاربری تلگرام در توییتر نیز تایید کرد ...

طی ساعات گذشته ۷۰ هزار کاربر پیام‌رسان تلگرام در شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند که پروفایل آنها پاک شده و نمی‌توانند به تاریخچه چت‌های خود دسترسی داشته باشند. حساب کاربری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران - تلگرام در توییتر نیز تایید کرد که این اتفاق به علت مشکلات سرور - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران - رخ داده - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران - بود. اکنون تلگرام در توییتر خبر می‌دهد که همه‌چیز به حالت عادی برگشته - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران - و داده‌های کاربران نیز حذف نشده است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران

برخی از کاربران آمریکایی و اروپایی تلگرام گزارش - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران - داده‌اند از ساعت ۱۴:۳۰ امروز نتوانستند به پروفایل خود وارد شوند و حساب کاربری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران - آنها به دلایل نامشخصی پاک شده است. پس از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران - این اتفاق اکانت توییتر تلگرام سریعاً این مسئله را تایید کرد تا نگرانی کاربران را برطرف سازد. تلگرام درباره مشکلات کاربران خاطر نشان کرده که ممکن است برخی با چت‌های تک نفره در پروفایل خود مواجه شوند اما مشکلی در کار نبوده و همه چیز تحت کنترل است.

جالب اینجاست که برخی کاربران در توییتر این اتفاق را کار شخصیت منفی دنیای مارول دانستند و با این مسئله شوخی کرده‌اند. کار به جایی رسید که خود تلگرام نیز به این شوخی‌ها اشاره کرده است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که چهارشنبه هفته گذشته دو اپلیکیشن فیسبوک و اینستاگرام برای کاربران ساکن نقاط مختلف دنیا دچار اختلال شده و از دسترس خارج شدند.

به نظر میر‌سد این اتفاق موجب شد که کاربران زیادی سراغ اپلکیشن تلگرام بروند و از این پیام‌رسان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران - استفاده کنند. دیروز پاول دورف مدعی شد که از دسترس خارج شدن فیسبوک و اینستاگرام، سه میلیون کاربر به تلگرام اضافه کرده و این پیام رسان مرز ۲۰۰ میلیون کاربر را رد کرده است.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران

کارشناسان باور دارند هجوم ناگهانی کاربران - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر نوشهر استان مازندران - اپلیکشین‌های تحت کمپانی فیسبوک به این پیام‌رسان روسی، موجب شده که سرور‌های آن دچار اختلال و مشکل شوند و از پس این همه کاربران برنیایند. با این وجود مشکل مربوطه اکنون حل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone