🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28894.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پای ناتو هم به مجادله غربی‌ها و هواوی باز شد

فرمانده نیروهای آمریکایی و نیروهای ناتو در اروپا به آلمانی ها هشدار داد در صورت ادامه همکاری با هواوی، باید قید برقراری ارتباط با این ائتلاف نظامی را بزنند. «کورتیس اسکاپاروتی»، ژنرال چهار ستاره ارتش ...

فرمانده نیروهای آمریکایی و نیروهای ناتو در اروپا به آلمانی ها هشدار داد در صورت ادامه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - همکاری با هواوی، باید قید برقراری ارتباط با این ائتلاف نظامی را بزنند.

«کورتیس اسکاپاروتی»، ژنرال چهار ستاره ارتش آمریکا و فرمانده نیروهای ناتو در اروپا طی یک گفتگو به همکاری آلمان و هواوی تاخته است:

نگرانی ما این است - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - که ستون فقرات ارتباطی آلمان و به ویژه شبکه 5G به خاطر قابلیت گسترده در انتقال داده در خطر قرار بگیرند. اگر این شبکه در ارتباطات دفاعی آنها هم مورد استفاده قرار بگیرد، ما تمایلی به برقراری ارتباط از طریق این شبکه نخواهیم داشت.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان
ینس استولتن‌برگ

این اظهار نظر باعث شده پای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - «ینس استولتن‌برگ»، نخست‌وزیر سابق نروژ و دبیرکل ناتو نیز به مجادله بین المللی پیرامون اتهام جاسوسی هواوی باز شود. وی طی کنفرانسی خبری در بروکسل گفت:

برخی اعضای ناتو نگرانی خود را درباره نقش هواوی در توسعه زیرساخت 5G ابراز کرده اند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - و البته ناتو این دغدغه ها را بسیار جدی می گیرد.

ایالات متحده و چند کشور غربی دیگر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - به دلیل نگرانی از خطرات امنیتی ناشی از روابط نزدیک بین هواوی و دولت چین، این کمپانی را از فرایندهای توسعه شبکه های نسل پنجم یا 5G کنار گذاشته اند. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - پتانسیل بالای شبکه های نسل پنجم و کاربرد آنها تنها به تبادل اطلاعات ختم نشده و توسعه فناوری های مهمی نظیر ماشین های خودران را میسر می سازد. بنابرین در صورتی که آلمان به همکاری با هواوی ادامه دهد ممکن است دامنه این تحریم بسیار - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - فراتر از تبادل اطلاعات نظامی باشد.

از سوی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - دیگر آلمان یکی از مهمترین و قدرتمندترین اعضای ناتو است و طبیعتا زمانی که آمریکایی ها از قطع ارتباط با این کشور - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - سخن می گویند، دیگر اعضای ناتو نیز در صورت تمایل به همکاری با این ائتلاف نظامی، باید فکر استفاده از تجهیزات و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر گلپایگان استان اصفهان - سرویس های کمپانی چینی برای توسعه شبکه های نسل پنجم را از سر به در کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone