🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28866.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

بنیانگذار واتس‌اپ: فیسبوک را پاک کنید

همانطور که می‌دانید مهرماه سال ۹۳، فیسبوک با پرداخت ۲۱ میلیارد دلار موفق شد پیامرسان واتس‌اپ را خریداری کند. این مسئله برایان اکتون، یکی از بنیانگذاران این اپلیکیشن را به یک مولتی میلیونر بدل کرد. ...

همانطور که می‌دانید مهرماه سال ۹۳، فیسبوک با پرداخت ۲۱ میلیارد دلار موفق شد پیامرسان واتس‌اپ را خریداری کند. این مسئله برایان - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران - اکتون، یکی از بنیانگذاران این اپلیکیشن را به یک مولتی میلیونر بدل کرد. با این حال شاید تصور کنید، او پس از فروش واتس‌اپ، کاری با فیسبوک نداشته باشد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران - اما نمک نشناسی وی پایانی ندارد و بار دیگر در صبحت‌هایش از کاربران درخواست کرده تا برای پاک کردن فیسبوک از گجت‌هایشان اقدام کنند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران

به گزارش نشریه BuzzFeed، دانشگاه استنفورد ایالت کالیفرنیا از بنیانگذار واتس‌اپ درخواست که به عنوان سخنران مهمان در کلاسی به نام علوم کامپیوتری ۱۰۱ شرکت کند و اصول مسئولیت اخلاقی و اجتماعی را به دانشجویان آموزش دهد.

او نیز در ابتدا داستان واتس‌اپ را برای دانشجویان تعریف کرد و پس از آن، دلیل فروش این پیامرسان به فیسبوک را توضیح داد. از نظر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران - او، ۵۰ کارمند واتس‌اپ از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران - این قرارداد سود سرشاری می‌بردند و اگر این قرارداد شکل نمی‌‌گرفت، شاید همه وی را مقصر می‌پنداشتند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران
«در پایان داستان، من کمپانی خود، کاربران و امنیت آنها را فروختم. من سازش را انتخاب کردم و مجبورم هر روز با انتخابم کنار بیایم.»

از طرف دیگر اکتون مجبور بوده که سرمایه‌گذاران را هم راضی کند چرا که او با سهام اندک خود نمی توانسته جلوی امضا شدن این قرار بگیرد. این دو بنیانگذار امیدوار بودند که هر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران - کاربر برای استفاده از این اپلیکیشن مبلغ ناچیزی پرداخت کند تا جلوی فروش آن را به فیسبوک بگیرد چرا که می دانستند فیسبوک قصد دارد از این اپ استفاده تبلیغاتی کند.

این اتفاق - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران - بالاخره رخ داد و فیسبوک پس از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران - خرید این پیامرسان، شروع به فروش و به مزایده گذاشتن، تبلیغات بازرگانی در این پیامرسان کرد. مسئله‌ای که منجر به ناراحتی و استعفای بنیانگذاران واتس‌اپ شده است.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران
زمانش فرا رسیده، فیسبوک را پاک کنید

به نظر می‌رسد اکتون هنوز دل خوشی از فیسبوک ندارد چرا که در دانشگاه استنفورد مستقیماً به کاربران پیشنهاد کرد برای پاک کردن فیسبوک اقدام کنند چرا که اکنون زمانش فرا رسیده است.

البته این اولین باری نیست که اکتون به صورت علنی، کاربران را به پاک کردن فیسبوک دعوت می‌کند. او تقریباً یک سال پیش نیز پس از رسوایی فیسبوک و سواستفاده کمپانی کمبریج آنالکتیکا از داده‌های ۸۷ میلیون کاربر این شبکه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران - اجتماعی، پستی در فیسبوک منتشر کرد و به کاربران جهان پیشنهاد داد فیسبوک خود را پاک کنند.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران

چهارشنبه هفته‌ی گذشته نیز دو اپلیکیشن فیسبوک و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران - اینستاگرام مشکل پیدا کردند و از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران - دسترس کاربران خارج شدند. این مسئله موجب شد که ناگهان سه میلیون کاربر به تلگرام اضافه شوند. روز به روز از محبوبیت و اعتبار فیسبوک کم می‌شود و کاربران زیادی این شبکه اجتماعی را ترک می‌کنند. آیا این مسائل می‌تواند برگ آخر پرونده‌ی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر شهسوار استان مازندران - فیسبوک و اپلیکیشن‌های تحت کنترلش باشد یا اینکه زاکربرگ و تیمش می‌توانند از این مرداب بیرون آیند و بار دیگر بر فراز قله‌های تکنولوژی بایستند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone