🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28889.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی از مشکلات بین وزارت ارتباطات و صدا و سیما می‌گوید

«محمدجواد آذری جهرمی» مشکلات وزارت ارتباطات با صدا و سیما را در چند بخش می‌داند و و مسائلی نظیر اختلاف نظر سر ماهواره‌ها، باندهای فرکانسی و اینترنت ملی را بزرگترین این اختلافات بر‌می‌شمارد. وزیر ارتباطات ...

«محمدجواد آذری جهرمی» مشکلات وزارت ارتباطات با صدا و سیما را در چند بخش می‌داند و و مسائلی نظیر اختلاف نظر سر ماهواره‌ها، باندهای فرکانسی و اینترنت ملی را بزرگترین این اختلافات بر‌می‌شمارد.

وزیر ارتباطات در بخشی از گفتگوی خود با روزنامه همشهری ضمن اشاره به ماجرای دستکاری آرای مردمی در نظرسنجی صدا و سیما، معتقد است که در این واقعه بحث سیاسی مطرح نیست و بحث سر حق‌الناس است. او عرصه فضایی را اختلاف دیگر وزارت ارتباطات و صدا و سیما می‌داند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و می‌گوید که صدا و سیما نباید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ماهواره بسازد و به فضا بفرستد و این وظایف در حیطه اختیارات سازمان فضایی است:

«در دنیا هم هیچ شبکه تلویزیونی نداریم که خودش ماهواره ساخته باشد. اعتباراتی که به صداوسیما داده می‌شود، به‌صورت طبیعی باید در زمینه مسائل فرهنگی هزینه شود. چند سال است که فیلم یا سریال مؤثر و ماندگاری که قبل‌ترها ساخته می‌شد، ندیده‌ایم؟ ماهواره دو بخش دارد؛ بخشی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از آن برای پخش برنامه است و بخش دیگر آن مربوط به دیتا‌ست. صداوسیما اجازه فعالیت در حوزه دیتا را ندارد. ما اعتقادمان بر این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است که این فعالیت را باید آزادسازی کنیم. یک ماهواره متمرکز در مدار قرار دهیم که هم خدمات دیتا داشته باشد و هم خدمات تصویری.»

تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی

وزیر ارتباطات با گریزی به مساله بدهکاری صدا و سیما در زمینه اطلاع‌رسانی درست درباره - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شبکه ملی اطلاعات، این موضوع را مطرح می‌کند که سازمان صدا و سیما برای تحقق این شبکه و پیوستن به این شبکه چندان تلاشی نمی‌کند. او همچنین به موضوع باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتزی اشاره می‌کند که مدتهاست در اختیار صدا و سیما بوده و مانع از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رشد و توسعه شبکه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - موبایلی کشور شده است:

«اکنون ما با بحران ارزی روبه‌رو هستیم. درآمد بخش ICT کشور ۱۰۰‌درصد ریالی است اما ۷۰ درصد هزینه بخش تلکام ما ارزی است. زمانی که ۷۰ درصد هزینه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ارزی باشد و ارز - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۳ برابر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شده باشد، چه بلایی سر اقتصاد بخش می‌آید؟ ما باید بتوانیم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کنترل هزینه کنیم. یا باید تعرفه را بالا ببریم یا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باید کنترل هزینه صورت بگیرد. برای کنترل هزینه باید هزینه‌ها و مخارج توسعه را پایین آورد. وقتی هزینه توسعه باند ۷۰۰ یا ۸۰۰ نصف هزینه توسعه در باند فرکانسی ۲۱۰۰ است، ما نباید به‌دنبال این قضیه برویم؟ وقتی باند ۷۰۰‌و ۸۰۰ را صداوسیما نگه می‌دارد، به‌معنای آن است که ما باید برای توسعه دست‌مان را در جیب - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مردم کنیم. درصورتی که باندهای مورد نیاز براساس پالایش‌های ما بلااستفاده است.»

به گفته جهرمی این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - موضوع پیگیری شده و به ستاد اقتصاد مقاومتی هم ارجاع داده شده و این ستاد تصویب کرده که این فرکانس به وزارت ارتباطات بازگردد اما تاکنون - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این اتفاق رخ نداده است: «فردا اگر تعرفه ارتباطات بالا رفت، کسانی که این تصمیم را گرفته‌اند باید خودشان به مردم پاسخ دهند.»

گفتنیست باندهای فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز در حالی بدون استفاده در اختیار صدا و سیما قرار دارند که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌تواند با ارائه آن به اپراتورهای موبایل، سرعت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توسعه شبکه را افزایش و هزینه‌های این حوزه را به شدت کاهش دهد. «حسین فلاح جوشقانی»، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در همین رابطه پیش از این به دیجیاتو گفته بود:

«صدا و سیما هیچ استفاده‌ای از این باندها ندارد. چون - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - صدا و سیما برای پخش آنالوگ به باند بیشتری نیاز - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داشت، از باندهای ۷۰۰ و ۸۰۰ استفاده می‌کرد. حالا این باندها به دلیل دیجیتالی شدن، آزاد شده‌اند. الان ما اندازه‌گیری کرده‌ایم و دیدیم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر خوی استان آذربایجان غربی - علی‌رغم اینکه صدا و سیما می‌گوید از این باندها استفاده می‌کند، کاملاً بلااستفاده و خالی هستند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone