🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14289.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

وزارت بهداشت: واکسن‌های بومی هنوز قیمت‌گذاری نشده‌اند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت با انتشار توییتی در اکانت شخصی خود گفته که هنوز هیچ کدام از واکسن‌های بومی کرونا شامل کوو ایران برکت، رازی، فخرا، پاستور و سیناژن قیمت‌گذاری نشده‌اند. ...

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران - وزارت بهداشت با انتشار توییتی در اکانت شخصی خود گفته که هنوز هیچ کدام از واکسن‌های بومی کرونا شامل کوو ایران برکت، رازی، فخرا، پاستور و سیناژن قیمت‌گذاری نشده‌اند. پیش از این خبرهایی غیررسمی منتشر شده بود که هر دوز از واکسن ایرانی ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

«کیانوش جهانپور» در ادامه این توییت نوشته است:‌ قیمت‌گذاری واکسن کرونا بر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران - اساس هزینه تمام شده، حاشیه سود - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران - منطقی و قیمت واکسن‌های مشابه خارجی و البته با رویکرد حمایت از تولید ملی در کمیسیون - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران - قیمت‌گذاری انجام خواهد شد.

گفتنی است همزمان با تولید واکسن کرونا در دنیا شرکت‌های داخلی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران - نیز تلاش برای تولید واکسن را شروع کرده‌اند، که معروف‌ترین آنها ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که واکسن کوو ایران برکت را در دست ساخت دارد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران

همچنین واکسن «سابرانا» نیز با همکاری انستیتو پاستور ایران و شرکت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران - فینلای کوبا مراحل کارآزمایی بالینی و تولید را طی می‌کند. واکسن رازی نیز در مؤسسه سرم سازی مسیر تولید را طی می‌کند و واکسن فخرا نیز در مجموعه وزارت دفاع در حال ساخت است. دو شرکت داروسازی خصوصی نیز برای - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران - تولید تحت لیسانس واکسن کرونا در ایران اقدام کرده اند.

شرکت اکتوورکو قرار است خط تولید واکسن اسپوتنیک روسیه را در ایران راه اندازی کند و شرکت سیناژن نیز در تلاش است تا با همکاری یک شرکت استرالیایی واکسن کرونایی با تکنولوژی بایو - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران - تولید کند. تاکنون واکسن‌های ایرانی، کوویران برکت، رازی، فخرا، پاستور و سیناژن توانسته‌اند کد اخلاق بگیرند و وارد فاز سوم مطالعه یعنی مرحله مطالعات انسانی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر رویان استان مازندران - برسند.

فاز سوم یا کارآزمایی بالینی انسانی تولید واکسن ها سه مرحله دارد و اکنون دو واکسن کوو ایران برکت و پاستور به مرحله سوم مطالعات بالینی انسانی رسیده‌اند نسبت به بقیه شانس بیشتری برای تزریق عمومی دارند. شایان ذکر است که طبق گفته‌های دیروز وزیر بهداشت، واکسن پاستور از اول تیر ماه مجوز مصرف اضطراری را دریافت کرده و تزریق واکسن برکت نیز از هفته آینده به طور سراسری آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone