🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  2. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  3. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  4. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  5. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14298.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

کشف یک باگ iOS که در هنگام اتصال به شبکه‌ای خاص، وای‌فای آیفون را از کار می‌اندازد

باگی که به‌تازگی در iOS پیدا شده، زمانی به وجود می‌آید که دستگاه شما تلاش می‌کند به یک شبکه بی‌سیم با یک نام خاص وصل شود. در این صورت، دستگاه قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم ...

باگی که به‌تازگی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - در iOS پیدا شده، - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - زمانی به وجود - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - می‌آید که دستگاه شما تلاش می‌کند به یک شبکه بی‌سیم با یک نام خاص وصل شود. در این صورت، دستگاه قابلیت اتصال - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - به شبکه‌های بی‌سیم وای‌فای را از دست می‌دهد و - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - حتی خاموش و روشن کردن دستگاه هم برای حل این مشکل بی‌فایده خواهد بود.

مهندسی به نام «کارل شو» در توییتر می‌گوید - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - با تغییر نام شبکه وای‌فای شخصی خود به «p%s%s%s%s%n%» متوجه شده که شبکه ارتباط بی‌سیم آیفون او از کار افتاده و هر بار که تلاش کرده تا وای‌فای را روشن کند، سیستم مجددا آن را خاموش کرده است. او می‌گوید حتی با تغییر نام - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - شبکه وای‌فای هم نتوانسته مشکل را حل کند.

آقای شو می‌گوید این کار را روی یک آیفون XS با iOS 14.4.2 انجام داده است. انجام همین آزمایش توسط وب‌سایت BleepingComputer روی آیفونی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - با iOS 14.6 هم از بروز مشکل مشابهی خبر می‌دهد که وای‌فای موبایل اپل را از کار می‌اندازد. در شماری از آزمایش‌ها، آیفون در هنگام تلاش برای اتصال به این شبکه شکست می‌خورد و دیگر قادر به اتصال به شبکه‌های عادی هم نیست.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران

با این حال، در شمار دیگری از آزمایش‌ها که در تصویر متحرک زیر هم نمونه‌ای از آن را می‌بینید، پس از اتصال به شبکه‌ای با این اسم عجیب قابلیت وای‌فای آیفون دچار مشکل می‌شود و دیگر حتی نمی‌توانید - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - این ویژگی را روشن کنید.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران

تنها راهی که در حال حاضر برای حل این مشکل وجود دارد، بازنشانی تنظیمات شبکه آیفون است. برای انجام این کار باید به بخش Settings > General > Reset بروید و گزینه Reset Network Settings را انتخاب کنید.

به گفته کاربران، این باگ تنها - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - محدود به آیفون‌هاست و چنین مشکلی در گوشی‌های اندرویدی وجود ندارد. محققان امنیتی می‌گویند - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - مشکل حاضر احتمالا مربوط به تجزیه و تحلیل داده‌های ورودی توسط iOS است که منجر به بروز این باگ می‌شود.

زمانی که عبارتی با علامت % در نام وای‌فای دیده می‌شود، iOS احتمالا به اشتباه این علامت را به عنوان شاخص عبارت رشته‌ای در نظر می‌گیرد. این شاخص‌ها در زبان‌های برنامه‌نویسی C معنای خاصی دارند و به جای اینکه به عنوان - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - متن در نظر گرفته شوند، کامپایلر آن‌ها را به عنوان - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - نام متغیر یا فرمان تلقی می‌کند.

از آن‌جایی که وجود این باگ می‌تواند دردسرهای - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - زیادی برای کاربران عادی ایجاد کند، انتظار داریم اپل به‌زودی وصله‌ای برای - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - حل این مشکل منتشر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone