🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14307.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تولید انبوه گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را آغاز کرد

احتمالا زمان زیادی تا معرفی رسمی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ باقی نمانده، چون این دو گوشی وارد فاز تولید انبوه شده‌اند و همین حالا روزانه ۵۰ تا ۷۰ هزار دستگاه ...

احتمالا زمان زیادی تا معرفی رسمی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ باقی نمانده، چون این دو گوشی وارد فاز تولید انبوه شده‌اند و همین حالا روزانه ۵۰ تا ۷۰ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - هزار دستگاه از آن‌ها ساخته می‌شود.

به گزارش «جان پراسر» از وب‌سایت FrontPageTech، سامسونگ این دو موبایل تاشو را در مراسمی در ۱۲ مرداد معرفی می‌کند که پیش‌تر شایعات آن در فضای اینترنت منتشر شده بود. طبق شنیده‌ها، سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را حدود ۴ هفته بعد در تاریخ ۵ شهریور به بازار می‌فرستد.

پراسر می‌گوید این تولید انبوه به صورت چندمرحله‌ای انجام می‌شود. سامسونگ انتظار دارد امسال نسبت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - به گلکسی زد فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - 5G، خیلی بیشتر موبایل تاشو بفروشد. این شرکت در مجموع روی فروش - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - ۷ میلیون موبایل تاشو حساب کرده و امیدوار است که کاربران بالاخره این فرم فکتور جدید را پذیرفته باشند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس

بر همین اساس، پیش‌بینی شده که تولید در ادامه سال افزایش یابد تا سامسونگ بتواند گوشی‌های بیشتری را روانه بازار کند. با این وجود، شایعات حاضر هنوز به تایید نرسیده‌اند و شاید بهتر باشد که این اطلاعات را قطعی در نظر نگیریم. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - اما از آن‌جایی که امسال خبری از نسل جدید گلکسی نوت نخواهد بود، منطقی است که سامسونگ در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - عوض گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را در مرداد ماه معرفی کند.

دو - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - گوشی تاشوی آتی سامسونگ تاکنون در تصاویر و رندرهای مختلفی دیده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - شده‌اند. گلکسی زد فلیپ ۳ طراحی دوتکه با رنگ‌های متفاوت و گوناگون خواهد - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - داشت. گلکسی زد فولد ۳ هم برای اولین بار از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده می‌کند و البته از قلم هوشمند S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

طبق شنیده‌ها، این محصولات باید قیمت پایین‌تری نسبت به نسل قبلی داشته باشند و در عین حال کیفیت بالاتری را ارائه کنند. پیش‌بینی می‌شود که در مراسم ۱۲ مرداد علاوه بر این دو دستگاه، شاهد معرفی گلکسی واچ ۴، واچ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر شیراز استان فارس - ۴ اکتیو و گلکسی بادز ۲ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone