🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  5. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14300.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات جدیدی درباره قابلیت استفاده همزمان از واتس‌اپ در چند دستگاه منتشر شد

کاربران واتس‌اپ مدت‌هاست خواستار قابلیتی برای استفاده همزمان از یک اکانت روی چند دستگاه هستند. حالا اطلاعات جدیدی درباره نحوه پیاده‌سازی این ویژگی در نسخه‌های آتی واتس‌اپ به دست آمده است. قابلیت استفاده همزمان از ...

کاربران واتس‌اپ مدت‌هاست خواستار قابلیتی برای استفاده همزمان از یک اکانت روی چند دستگاه هستند. حالا اطلاعات جدیدی درباره نحوه پیاده‌سازی این ویژگی در نسخه‌های آتی واتس‌اپ به دست آمده است.

قابلیت استفاده همزمان از اکانت واتس‌اپ در چند دستگاه به شما اجازه می‌دهد حداکثر چهار - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - دستگاه را به یکدیگر متصل کرده و در هر لحظه از هر دستگاه که خواستید استفاده کنید. به عبارت دیگر، برای استفاده از واتس‌اپ روی کامپیوتر لازم - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیست اپلیکیشن این پیام‌رسان را روی موبایل خود باز نگه دارید. همچنین لازم نیست که ارتباط اینترنت دستگاه اصلی خود را حفظ کنید.

«مارک زاکربرگ» و «ویل کتکارت» چندی پیش تایید کرده - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - بودند که قابلیت استفاده همزمان از واتس‌اپ روی چند دستگاه تا دو ماه دیگر به این اپلیکیشن اضافه می‌شود. البته این زمان در نهایت ممکن است کمی طولانی‌تر شود اما آن‌چه در - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - حال حاضر درباره این قابلیت می‌دانیم از قرار زیر است:

  • دستگاه‌های متصل می‌توانند بدون ارتباط فعال اینترنت - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - روی دستگاه اصلی کار کنند.
  • دستگاه اصلی می‌تواند تا دو ماه ارتباطی با اینترنت نداشته باشد.
  • می‌توانید تا ۴ دستگاه را به اکانت خود وصل کنید.
  • دستگاه‌های سازگار - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - شامل واتس‌اپ وب، واتس‌اپ دسکتاپ و فیسبوک پورتال هستند.
  • قابلیت استفاده همزمان از چند دستگاه به‌صورت بتا برای کاربرانی که مایل به آزمایش این - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - ویژگی هستند منتشر می‌شود.
  • ویژگی تماس صوتی و تصویری در تمام دستگاه‌های متصل قابل استفاده خواهد بود.
  • نمی‌توانید به کسانی که از نسخه‌های منسوخ‌شده‌ واتس‌اپ استفاده می‌کنند پیام بدهید.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان

اگرچه در حال حاضر جایی ذکر - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - نشده که - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - اتصال همزمان چند دستگاه روی یک موبایل - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - ثانویه ممکن خواهد بود، اما از سویی واتس‌اپ در حال کار روی قابلیتی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای Log Out است که فقط - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - روی دستگاه‌های متصل کار می‌کند. پس با احتمال خوبی می‌توانیم منتظر آمدن این ویژگی به گوشی‌های موبایل هم باشیم.

این شرکت در - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر صومعه سرا استان گیلان - حال کار روی قابلیت دیگری برای تایید هویت با تماس کوتاه تلفنی است که احتمالا در به‌روزرسانی‌های آینده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone