🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  4. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  5. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14285.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ معرفی و مشخصات احتمالی گوشی‌های سری هواوی P50 فاش شد

براساس اطلاعات غیر رسمی منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو چین، احتمالا هواوی از گوشی‌های هوشمند سری P50 احتمالا در تاریخ ۷ مردادماه با بهره‌مندی از یک حسگر دوربین فوق عریض بزرگ رونمایی خواهد کرد. ...

براساس اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - غیر رسمی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - منتشر شده در شبکه اجتماعی ویبو چین، احتمالا هواوی از گوشی‌های هوشمند سری P50 احتمالا در تاریخ ۷ مردادماه با بهره‌مندی از یک حسگر دوربین فوق عریض بزرگ رونمایی خواهد کرد.

تاریخ رویداد رونمایی با کد باینری ۱۰۱۱۰۱۱۰۰۱ به ۷۲۹ نمایش داده شده که اشاره به تاریخ ۲۹ جولای (۷ مردادماه ) دارد. انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند این سری در سه نسخه پایه، پرو و پرو پلاس در دسترس کاربران قرار بگیرد.

یکی از منابع آگاه در چین ادعا می‌کند به دلیل همه‌گیری کرونا، این احتمال وجود دارد که هواوی گوشی‌های هوشمند سری P50 را با پشتیبانی از شبکه 4G و - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - چیپست کرین ۹۰۰۰ به بازار عرضه کند. اگر این خبر موثق باشد،‌ انتظار می‌رود موبایل‌های این سری با قیمت پایین‌تری در دسترس - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - کاربران قرار بگیرند. هرچند - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - به نظر می‌رسد هواوی نسخه 5G گوشی‌های هواوی P50 پرو و نسخه پرو پلاس را نیز به بازار عرضه کند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان

خبرهای غیر رسمی در مورد موبایل‌های این سری به همین جا ختم نمی‌شود. یکی دیگر از منابع آگاه بازار می‌گوید احتمالا موبایل‌های جدید سری P50 هواوی از حسگر جدید ۱/۱.۱۸ اینچی برای دوربین فوق عریض خود استفاده خواهند کرد که - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر رودبار استان گیلان - یکی از بزرگترین حسگرهای مربوط به دوربین فوق عریض گوشی‌های هوشمند است.

براساس خبرهای غیر رسمی منتشر شده، به نظر می‌رسد نسخه‌های پرو و پرو پلاس هواوی P50 با حسگر یک اینچی سونی IMX800 عرضه شوند که بزرگترین حسگر دوربین موبایل فعلی بازار است.

درنهایت گفته می‌شود مدل استاندارد پرچمدار جدید هواوی با نمایشگر OLED خمیده و نسخه‌های پرو و پرو پلاس با نمایشگر دارای انحنای آبشاری در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. پیشتر نیز رندرهایی از هواوی P50 به اشتراک گذاشته شده بود که چیدمان متفاوت و منحصر به فرد دوربین آن را نشان می‌داد. اما درنهایت باید دید هواوی قصد دارد پرچمداران این سری را با چه مشخصاتی معرفی و روانه بازار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone