🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  2. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  3. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14301.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل و قیمت گلکسی M32 سامسونگ پیش از معرفی رسمی

سامسونگ می‌خواهد فردا از گوشی گلکسی M32 رونمایی کند، اما پیش از معرفی رسمی شاهد افشای مشخصات کامل و قیمت این گوشی هوشمند هستیم. سامسونگ در گذشته برخی مشخصات آن را اعلام کرده بود که ...

سامسونگ - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌خواهد فردا از گوشی گلکسی M32 رونمایی کند، اما پیش از معرفی رسمی شاهد افشای مشخصات کامل و قیمت - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - این گوشی هوشمند هستیم.

سامسونگ در گذشته برخی مشخصات آن را اعلام کرده بود که شامل نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، برش قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی و رفرش ریت ۹۰ هرتز - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌شود. کره‌ای‌ها برای محافظت از این صفحه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - نمایش از گوریلا گلس ۵ استفاده خواهند کرد.

حالا یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Yogesh» در توییتی مشخصات کامل و همچنین قیمت گلکسی M32 را افشا کرده است. طبق این اطلاعات، گوشی آینده سامسونگ به چیپ هلیو G85 مدیاتک مجهز می‌شود و حداکثر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی eMMC در اختیار خریداران قرار - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران

در بخش دوربین با ۴ سنسور روی پنل پشتی روبه‌رو خواهیم شد. دوربین اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. با توجه به چنین پیکربندی، دوربین گلکسی M32 نسبت به نسل قبلی‌اش ضعیف‌تر خواهد بود چرا که گلکسی M31 از دوربین ۶۴، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی بهره - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌برد.

در حالی که گلکسی M31 به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده، نسل جدیدش با دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسد. البته همانطور که می‌دانید رزولوشن بالاتر - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر شیرگاه استان مازندران - حتما به معنای کیفیت بهتر نیست و شاید دوربین سلفی گلکسی M32 عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی‌اش داشته باشد.

سامسونگ برای گوشی جدیدش از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی است، بنابراین باید منتظر شارژدهی بالایی از سوی آن باشیم. طبق اطلاعات اخیر، قیمت پایه گوشی گلکسی M32 کمتر از ۲۰۲ دلار خواهد بود. این گوشی هوشمند بطور پیش فرض از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI سامسونگ بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone