🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  5. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14286.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا رسما از آغاز تحقیقات ضدانحصار درباره بخش تبلیغات گوگل خبر داد

اتحادیه اروپا رسما تحقیقات جدیدی را آغاز کرده تا ببیند آیا گوگل غیرمنصفانه به فناوری‌های تبلیغاتی خود نسبت به رقبا برتری داده است یا نه. این تحقیقات همچنین قرار است در این باره بررسی کند ...

اتحادیه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - اروپا رسما تحقیقات جدیدی را آغاز کرده تا ببیند آیا گوگل غیرمنصفانه به فناوری‌های تبلیغاتی خود نسبت به رقبا برتری داده است یا نه. این تحقیقات همچنین قرار است در این باره بررسی کند که آیا گوگل دسترسی رقبای خود را به شکلی ناعادلانه به داده‌های در اختیارش محدود کرده یا خیر.

تحقیقات اتحادیه اروپا از آن جهت اهمیت دارد که بخش مرکزی کسب و کار تبلیغاتی گوگل را هدف قرار می‌دهد. رویترز می‌گوید این کسب و کار پارسال ۱۴۷ میلیارد دلار درآمد داشته است. «مارگرت وستاگر»، رئیس کمیسیون رقابت اروپا در خصوص این تحقیقات اظهار داشت:

«گوگل برای تبلیغات هدفمند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - اطلاعات گردآوری می‌کند، فضای تبلیغاتی می‌فروشد و به عنوان واسط تبلیغات آنلاین ظاهر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - می‌شود. بنابراین گوگل تقریبا در همه - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - سطوح زنجیره تامین حوزه تبلیغات آنلاین حضور دارد. نگرانیم که گوگل شرایط رقابت برای سرویس‌های تبلیغاتی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - آنلاین رقیب را اصطلاحا در پشته‌ فناوریِ تبلیغات دشوار کرده باشد. همچنین قرار است سیاست‌های گوگل در زمینه ردیابی فعالیت‌های کاربران - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - را بررسی کنیم تا مطمئن شویم که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - با قواعد رقابت منصفانه سازگارند.»

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان

کمیسیون اروپا می‌گوید - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - شماری از سازوکارهای تبلیغاتی گوگل را زیر نظر گرفته است. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - برای مثال، گوگل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - تبلیغ‌کنندگان را وادار می‌کند تا برای نمایش تبلیغات در یوتیوب از Ad Manager این شرکت استفاده کنند. به‌علاوه، این تحقیقات قرار است به مقوله کوکی‌های شخص ثالث گوگل و تغییرات آتی آیدی‌های تبلیغاتی اندروید بپردازد.

گوگل در واکنش به این خبر اعلام کرده که به شکلی سازنده با کمیسیون اروپا همکاری خواهد کرد: «هزاران کسب و کار اروپایی برای جذب مشتریان جدید و تبلیغ روزانه وب‌سایت‌های خود از محصولات تبلیغاتی ما استفاده می‌کنند. آن‌ها این ابزارها را برمی‌گزینند چون رقابتی و کارآمدند.»

گوگل می‌گوید بسیاری از تبلیغ‌کنندگان ممتاز - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - از حداقل ۴ پلتفرم برای خرید تبلیغات استفاده می‌کنند. این - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سقز استان کردستان - شرکت مدعی است که فناوری‌های آن‌ها با ۷۰۰ پلتفرم تبلیغاتی و ۸۰ پلتفرم نشر رقیب سازگاری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone