🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14290.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

نتیجه یک نظرسنجی: اکثر کاربران اپل علاقه‌ای به نام آیفون ۱۳ ندارند

نظرسنجی جدیدی در میان طرفداران اپل نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران آیفون می‌خواهند نسل بعدی موبایل این شرکت با نام آیفون ۱۳ به بازار نیاید. به‌علاوه، ۵۲ درصد کاربران آیفون اعلام کرده‌اند که تقریبا ...

نظرسنجی جدیدی در میان طرفداران اپل نشان - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - می‌دهد که بسیاری از کاربران - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - آیفون می‌خواهند نسل بعدی موبایل این شرکت با نام آیفون ۱۳ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - به بازار نیاید. به‌علاوه، ۵۲ درصد کاربران آیفون اعلام کرده‌اند که تقریبا برای قابلیت‌های جدید iOS 15 اشتیاقی ندارند.

شرکت SellCell در نظرسنجی تازه‌ای می‌گوید ۷۴ درصد از طرفداران اپل گفته‌اند که امیدوارند آیفون ۱۳ با نام دیگری عرضه شود. آن‌ها نام «آیفون (۲۰۲۱)» را به عنوان بهترین جایگزین برای پرچمدار بعدی اپل انتخاب کرده‌اند. البته فقط - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - ۱۸ درصد از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - شرکت‌کنندگان اذعان کرده‌اند که نسبت به عدد ۱۳ اعتقادات خرافی دارند.

با صرف‌نظر از نام آیفون بعدی، اکثر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - کاربران منتظر پرچمدار بعدی اپل هستند. ۶۴ درصد افراد گفته‌اند که در حال حاضر اقدام به خرید آیفون نمی‌کنند و منتظر مدل‌های جدید در فصل پاییز می‌مانند. افزون بر این، ۵۲ درصد از کاربران می‌گویند بسیار کم برای iOS 15 هیجان دارند یا این به‌روزرسانی اصلا برایشان مهم نیست.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران

با این حال، از میان تغییرات جدید، ۲۳ درصد تحول اپلیکیشن کیف پول، ۱۷ درصد بخش جستجوی اسپات‌لایت و ۱۴ درصد قابلیت جدید Find My را پسندیده‌اند. قابلیت جدید Find My اجازه می‌دهد حتی در صورت پاک شدن اطلاعات دستگاه‌های سرقتی بتوانید آن‌ها را ردیابی کنید.

حدود ۳۲ درصد شرکت‌کنندگان - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - اعلام کرده‌اند که امیدوار بودند iOS 15 ویجت‌های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - تعاملی داشته باشد، در حالی که ۲۱ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - درصد گفته‌اند بهتر بود قابلیت نمایشگر همیشه روشن به iOS اضافه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - می‌شد. کاربران iPadOS هم بیش از هر چیز منتظر آمدن اپلیکیشن‌های حرفه‌ای به این پلتفرم‌ هستند و ۱۴.۹ درصد از آن‌ها در این نظرسنجی به این گزینه رای داده‌اند.

یکی از قابلیت‌های جدید iOS ارائه دسترسی به اطلاعات پس از مرگ است. ۵۳ درصد کاربران گفته‌اند که مایلند دسترسی دستگاه‌های خود را پس از مرگ به خانواده یا دوستانشان بدهند، با این حال، مابقی افراد نظر مثبتی نسبت به ارائه این دسترسی ندارند. از سوی دیگر، - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - در یک نظرسنجی جداگانه مشخص شده که ۷۱ درصد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - افراد - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - می‌خواهند مجوز دسترسی به اطلاعات را از حیث نوع محتوا مشخص کنند.

شرکت SellCell این نظرسنجی را با پرسش از بیش از ۳ - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر زیراب استان مازندران - هزار کاربر آیفون و آیپد بالای ۱۸ سال در آمریکا گردآوری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دل افروز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
دوستان سایت ***** لباسشویی دوو DWK-9000s شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی زیراب مازندران چندلا تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر هیزان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
یعنی چی بگم، دیگه اصلا نگران شده بودم که باید یه لباسشویی جدید بخرم، ولی شرکت تعمیرچی شعبه زیراب به خاطر کیفیت خدمات نگرانیم رو از بین برد و مشکلمون رو به راحتی حل کردن. باید بگم خیلی خوشحالم که با این شرکت کار کردم و به همه توصیه میکنم که اگه به مشکل خدمات خودشون برخورد کردند، حتما با تعمیرچی شعبه زیراب تماس بگیرن



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone