🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14291.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پژوهشگران روش جدیدی برای تبدیل ساده‌تر کربن به گرافین و الماس توسعه دادند

محققان در دانشگاه «رایس» موفق به توسعه روشی شده‌اند که می‌تواند کربن را از منابع مختلف بطور مستقیم به مواد مفیدی مانند گرافین یا الماس تبدیل کند. در این روش از جریان سریع و کوتاه ...

محققان در دانشگاه «رایس» موفق به توسعه روشی شده‌اند که می‌تواند کربن را از منابع مختلف بطور مستقیم به مواد مفیدی مانند گرافین یا الماس تبدیل کند. در این روش - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - از جریان سریع و کوتاه برق برای گرم کردن کربن استفاده می‌شود و تبدیل شدنش به فرم نهایی، توسط مدت زمان - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - همین جریان مشخص می‌شود.

این تکنیک که با نام «گرمایش ژول فلاش» (FJH) شناخته می‌شود، - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - برای اولین بار توسط این تیم در ژانویه ۲۰۲۰ توصیف شده بود. - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - در این روش، یک جریان الکتریکی از ماده حاوی کربن عبور می‌کند و دمایش را - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - به ۲,۷۲۷ درجه سلسیوس افزایش می‌دهد. در این زمان کربن به پوسته‌های تازه گرافین توربوسترات تبدیل می‌شود.

حالا پژوهشگران عملکرد این روش را بهبود داده‌اند. در ابتدا فلاش‌ها تا ۱۰ میلی‌ثانیه دوام می‌آورند، اما حالا مدت زمان آن‌ها بین ۱۰ تا ۵۰۰ میلی‌ثانیه قرار دارد. - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - با افزایش این زمان، محققان فهمیدند که می‌توانند - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - کربن را به شکل‌های دیگری هم تبدیل کنند که شامل الماس‌های نانو و کربن هم‌مرکز - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - می‌شود. در حالت دوم، اتم‌های کربن پوسته‌ای اطراف - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - یک ذره نانو الماس مرکزی شکل می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان
تصویر میکروسکوپ الکترونی از کربن هم‌مرکز

برای کمک به این روند، محققان در ابتدای کار به آن ترکیبات و پیش‌سازهای آلی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - فلوئور - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - اضافه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - کردند. طبق پژوهش‌های گذشته، فلوئور می‌تواند منجر به افزایش استحکام اتم‌های کربن شود تا نانو الماس‌ها در شرایط ملایم‌تری ساخته شوند. بطور معمول، برای ساخت الماس به فشار‌های فوق‌العاده - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - بالایی نیاز است.

به گفته پژوهشگران، با فرایند FJH جدید می‌توان این مواد را بطور - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - انبوه تولید کرد، کاری که بطور سنتی چالش‌های مخصوص به خودش را دارد. این مواد شامل نانو الماس‌های فلوئوردار هم می‌شود که در اجزای الکتریکی مانند نیمه‌رسانا‌ها کاربرد دارد و معمولا نیازمند فرایندی جداگانه‌ای هستند.

اگر بتوان با روش جدید کربن را ساده‌تر و ارزان‌تر به گرافین و الماس تبدیل کرد، می‌توان امید داشت در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر نیشابور استان خراسان - آینده نه‌چندان دور باتری‌های گرافینی تجاری شوند. این تیم می‌خواهد در ادامه مسیر، از مواد افزودنی دیگری مانند بور، فسفر و نیتروژن استفاده کند.

مقاله اخیر در ژورنال «ACS Nano» منتشر شده است

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone