🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  3. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16227.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ معرفی شد؛ اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۸۸ و قیمت کمتر از ۶۵۰ دلار

شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود به صورت رسمی رونمایی کرد. شیائومی می ۱۱ اولین گوشی جهان با چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ محسوب می‌شود که در نسخه‌های مختلف و با قیمت پایه ۶۱۲ دلار به فروش ...

شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود به صورت رسمی رونمایی کرد. شیائومی می ۱۱ اولین گوشی جهان با چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ محسوب - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - می‌شود که در نسخه‌های مختلف و با قیمت پایه ۶۱۲ دلار به فروش می‌رسد.

گوشی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - شیائومی می ۱۱ یکی از موردانتظارترین پرچمدارهای بازار بود که شیائومی تصمیم گرفت در واپسین روزهای - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - ۲۰۲۰‌ از آن رونمایی کند.

مشخصات فنی شیائومی می ۱۱

این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن +QHD بهره می‌برد. این نمایشگر با حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت با گوریلا گلس «Victus» محافظت می‌شود و برخلاف می ۱۰ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - با رفرش ریت ۹۰ هرتز، پرچمدار جدید دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس

طبق ادعای شیائومی، نمایشگر گوشی می ۱۱ در بررسی «دیسپلی میت» موفق به رکوردشکنی در ۱۳ زمینه شامل حداکثر روشنایی برای پنل OLED، کنتراست و دقت رنگ شده. شیائومی برای جدیدترین پرچمدار خود یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی درنظر گرفته، در حالی که تنها ۸.۰۶ میلی‌متر ضخامت دارد. این دستگاه در نسخه‌های مختلف با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم LPPDR5‌ به فروش می‌رسد.

شیائومی می ۱۱ از فناوری شارژ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - سریع ۵۵ واتی پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن، ظرفیت باتری در مدت ۴۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. این دستگاه همچنین قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی است که با استفاده از آن، باتری در مدت ۵۳ دقیقه شارژ می‌شود. در نهایت این دستگاه از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس

شیائومی همانطور که در گذشته اعلام کرده بود، شارژر را از جعبه گوشی می ۱۱ حذف کرده، اما آن - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - را در دو نسخه به فروش می‌رساند. یکی از این مدل‌ها تنها دارای گوشی است - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - و نسخه دوم به همراه یک شارژر ۵۵ واتی فروخته می‌شود. نکته قابل توجه، قیمت یکسان این مدل‌ها است و کاربر نباید مبلغ اضافه‌ای پرداخت کند.

دوربین شیائومی می ۱۱

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.85 و لرزشگیر اپتیکال است. دوربین دوم از نوع اولترا واید با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.4 و زاویه دید ۱۲۳ درجه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - است. در نهایت دوربین سوم ۵ مگاپیکسلی از نوع ماکرو با دریچه - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - دیافراگم. f/2.4 است. دوربین سلفی این پرچمدار ۲۰ مگاپیکسلی است که درون حفره نمایشگر قرار دارد.

خریداران - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - گوشی می ۱۱ می‌توانند با آن ویدیوهای 8K‌ ضبط کنند و به وسیله سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، از قابلیت ترکیب ۴ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - پیکسل در ۱ پیکسل برای عکاسی استفاده کنند. - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - دوربین این دستگاه همچنین دارای حالت مخصوص فیلمبرداری در شب است.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس

می ۱۱ اولین گوشی شیائومی با رابط کاربری MIUI 12.5 هم محسوب می‌شود که از قابلیت سوپر والپیپر پشتیبانی می‌کند. این رابط کاربری همچنین از قابلیت‌های جدیدی برای حفظ حریم شخصی کاربران بهره می‌برد که برای مثال می‌توان به کلیپ‌بورد هوشمند اشاره کرد.

این کمپانی چینی از نسخه بتای MIUI Plus هم پرده‌برداری کرده که باعث ارتباط میان دستگاه‌های اندرویدی و ویندوز می‌شود. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند روی کامپیوتر خود به نوتیفیکیشن‌های گوشی و همچنین اپ‌های خود دسترسی پیدا کنند. ضمنا به وسیله آن می‌توان فایل‌های گوشی را روی کامپیوتر مشاهده و ویرایش کرد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس

از سایر ویژگی‌های شیائومی می ۱۱ می‌توان به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - اسپیکرهای استریو با تنظیم «هارمن کاردن»، تشخیص ضربان قلب به وسیله سنسور اثر انگشت درون نمایشگر، فرستنده مادون قرمز، NFC، اتصال - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - همزمان دو هدست بلوتوثی و وای فای 6E اشاره کرد.

قیمت شیائومی می ۱۱

این پرچمدار چینی در رنگ‌های سفید، آبی و مشکی وارد بازار می‌شود و ضمنا امکان سفارش آن در نسخه‌های چرمی در رنگ‌های بنفش دودی و خاکی هم وجود دارد. در حالی که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - با یک گوشی بسیار قدرتمند روبه‌رو هستیم، شیائومی آن را با - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - قیمت بالایی نمی‌فروشد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس

شیائومی می ۱۱ در نسخه پایه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۱۲ دلار به فروش می‌رسد. مدل بعدی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۶۵۷ دلار دارد و بالاترین نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با پرداخت مبلغ ۷۱۹ دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس

جدیدترین پرچمدار شیائومی از تاریخ ۱۲ دی - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - ماه (۱ ژانویه ۲۰۲۱) از طریق چندین فروشگاه در چین عرضه خواهد شد - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - تا به اولین گوشی تبدیل شود که با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ به - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر لارستان استان فارس - فروش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone