🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25934.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

رئیس هیئت مدیره سامسونگ به 18 ماه زندان محکوم شد

«لی سنگ-هون» (Lee Sang-hoon)، رییس هیئت مدیره سامسونگ به اتهام تخطی از قوانین اتحادیه کارگری کره جنوبی، به تحمل 18 ماه حبس محکوم شد. آقای لی سنگ-هون متهم است سال 2013 و زمانی که به ...

«لی سنگ-هون» (Lee Sang-hoon)، رییس هیئت مدیره سامسونگ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان - به اتهام تخطی از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان - قوانین اتحادیه کارگری کره جنوبی، به تحمل 18 ماه حبس محکوم شد.

آقای لی سنگ-هون - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان - متهم است سال 2013 و زمانی که به عنوان مدیر ارشد مالی فعالیت می کرده، عملیاتی را برای ضربه زدن به اتحادیه کارگری تازه تاسیس بخش پشتیبانی سامسونگ، رهبری کرده است. «Kang Kyung-hoon»، معاون رییس اجرایی سامسونگ نیز به خاطر سرپیچی از قوانین کارگری کره جنوبی به 18 ماه زندان محکوم شد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان

ده ها نفر از کارمندان فعلی و سابق سامسونگ نیز به جرم اخلال در فعالیت های اتحادیه کارگران محکوم شدند. برخی از آنها به تحمل زندان و برخی نیز به حبس تعلیقی یا پرداخت جریمه محکوم شدند.

با اینکه آقای لی نقش تعیین کننده ای در فعالیت های روزانه سامسونگ ندارد، ولی این حکم ضربه بزرگی به بخش مدیریت - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان - بزرگ ترین شرکت کره جنوبی وارد می کند.

وال استریت ژورنال گزارش می کند که این حکم تاثیر چندانی روی سرمایه گذاران سامسونگ نخواهد گذاشت ولی روزنامه فایننشال تایمز گزارش کرده که این حکم سامسونگ را برای تغییر فرهنگ سازمانی تحت فشار قرار خواهد داد.

مواضع ضد اتحادیه ای سامسونگ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان - به این معنی است که عده بسیار کمی می توانند در کسب و کارهای این شرکت به شکل طولانی مدت باقی بمانند. البته این شرکت سال گذشته میلادی 1000 کارمند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان - عضو اتحادیه را شناسایی کرد. ماه گذشته نیز کارمندان این شرکت اتحادیه جدیدی تحت یکی از اتحادیه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان - های کارگری کره جنوبی تشکیل دادند.

اوایل شهریور ماه سال 96، لی جائه یونگ (Lee Jae-yong)، معاون ارشد ریاست کل سامسونگ توسط دادگاه مرکزی کره جنوبی به جرم اختلاس، ارتشاء و کلاهبرداری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان - مجرم و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر شاندیز استان خراسان - به 5 سال زندان محکوم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone